فرمانده سپاه الغدیر در بازدید از صدا و سیمای یزد:

دریچه رسانه مهمترین عامل برای تحقق سریع گام دوم انقلاب است

فرمانده سپاه الغدیر ضمن قدردانی از عوامل صدا و سیمای یزد برای حضور جهادی و انقلابی در عرصه جبهه رسانه‌ای، گفت: دریچه رسانه و خبر مهمترین عامل برای تحقق سریع گام دوم انقلاب است.
کد خبر: ۹۲۶۴۸۷۱
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ صبح امروز یکشنبه ۱۹ مرداد ماه سردار پورشمسی و جمعی از مسئولین سپاه الغدیر با حضور در صدا و سیمای مرکز یزد و واحد خبر و اهدا گل به عزیزان واحد خبر و خبرنگاران صدا و سیما از زحمات خبرنگاران تقدیر و تشکر بعمل آوردند.
فرمانده سپاه الغدیر ضمن قدردانی از عوامل صدا و سیمای یزد برای حضور جهادی و انقلابی در عرصه جبهه رسانه‌ای، گفت: دریچه رسانه و خبر مهمترین عامل برای تحقق سریع گام دوم انقلاب است.
سردار «رضا پورشمسی» در اولین گام از آغاز حضور در دفاتر خبرگزاری‌ها و رسانه‌های فعال استان یزد که به مناسب روز خبرنگار برنامه‌ریزی شده است، با حضور در صدا و سیمای مرکز یزد، با اشاره به نقش اصحاب رسانه در هدایت افکار عمومی اظهار کرد: اصحاب رسانه بازوان توانمند مسئولان اجرایی نظام برای تحقق اهداف گام دوم انقلاب هستند.
وی با اشاره به عملکرد مطلوب صدا و سیمای مرکز یزد در پوشش رزمایش مواسات، افزود: حضور انقلابی و جهادی خبرنگارن و عوامل صدا و سیمای یزد در عرصه جبهه رسانه‌ای قابل تقدیر و ستودنی است.
فرمانده سپاه الغدیر یزد با اشاره به اهمیت بیانیه گام دوم انقلاب، گفت: دریچه رسانه و خبر یکی از مهمترین مواردی است که می‌تواند باعث تحقق سریع و کامل گام دوم انقلاب باشد.
سردار پورشمسی تصریح کرد: در طول انقلاب اسلامی هر کجا در سایه سار ولایت عمل شد موفق بودیم و هر کجا که فاصله مشاهده شد متاسفانه درست عمل نشده و آن طور که باید دستاوردی حاصل نشده است.
این مسئول با بیان این‌که خوشبختانه صدا و سیما از جمله مجموعه‌هایی است که هنوز حرکت انقلابی خود را حفظ کرده است، بیان کرد: تبعیت از ولایت فقیه رمز پیروزی در تمام امور است.
همچنین دکتر پهلوانیان مدیر کل صدا و سیمای مرکز یزد ضمن خیر مقدم به سردار پورشمسی و هیئت همراه از مجموعه خدمات سپاه الغدیر به مردم دارالعباده بخصوص در موضوع قرارگاه مواسات و همدلی و برگزاری رزمایش کمک مومنانه تقدیر و تشکر نمود و این حرکت و حضور میدانی سپاه را خنثی کننده القائات و تفرقه افکنی دشمن میان مردم و سپاه دانست.
در ادامه دکتر پهلوانیان با اشاره به شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و حضور میلیونی مردم ایران اسلامی در مراسم وداع با ایشان، شهادت ایشان را تیر خلاصی به پیکر دشمن برای جدا سازی میان مردم و سپاه دانست.
همچنین در پایان این جلسه از عزیزان و عوامل صدا و سیمای یزد با اهدا لوح تقدیر و هدیه توسط سردار فرماندهی سپاه الغدیر تجلیل بعمل آمد.
ارسال نظرات