خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه قم مطرح نمود.

باید نسبت به حوزه خبر رسانی و رسانه نگاه علمی وجود داشته باشد

حجت الاسلام اکبری در بازدید از خبرگزاری مهر تاکید کرد: خبر علم است و برای دستیابی به این امر، باید حتما دانشگاه یا پژوهشگاه علمی و فرهنگی داشته باشیم و اگر فاقد این باشیم به هدفی که دنبال می‌کنیم نمی‌رسیم.
کد خبر: ۹۲۶۴۹۲۷
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۱


به گزارش خبرگزاری بسیج از قم،حجت الاسلام سید حسن اکبری، نماینده،ولی فقیه در سپاه امام علی ابن ابیطالب علیه السلام قم، در بازدید از خبرگزاری مهر، رسالت خبرگزاران را، به رسالت اولیای دین تشبیه کرد و گفت: خبر، قول خبر و تحلیل آن همه علم است و برای دستیابی به آن، باید حتما دانشگاه یا پژوهشگاه علمی و فرهنگی و در کل" مجمع علمی فرهنگی" داشته باشد و اگر فاقد این باشد ناکام می‌ماند و بدون آگاهی، به هدفی که دنبال می‌کند نمی‌رسد.
 
وی همچنین نیاز به تلاش مضاعف را بعنوان نقطه عطف یاد نمود و ادامه داد: این مجموعه برای این شکل گرفته که زبان انقلاب و نظام باشد تا در زمان لازم، منویات آن را به علاقمندان منتقل نموده و کار‌های ویژه را برجسته نماید، لذا انتقال امری ضروری و دارای اولویت است تا آن جا که نقطه امنی برای مردم محسوب گردد و صداقت کار شما را لمس کنند و پایه سازمان تبلیغات بر این مبنا ریخته شده که اقتضای زمان، خواسته مردم و سوال‌های نهفته جوانان را بشناسیم و با سرعت پاسخگو باشیم تا دشمن جای ما را نگیرد.

حجت الاسلام اکبری افزود: کار بدون آموزش و مهارت آموزی، امکان پذیر نیست و حوزه فعالیت رسانه، مشورت است،یعنی اگر رسانه‌ای بخواهدخود بخود عمل کند نمی‌شود. کار باید گروهی باشد، هیئت اندیشه ورز و قوه عاقله‌ای که نیازمندی و اولویت‌ها را شناخته و در رصد بروز باشد، تشکیل شود.

حجت الاسلام عزت زمانی مدیر سازمان تبلیغات اسلامی نیز در این دیدار به بیان مطالبی پیرامون ساماندهی هیئات مذهبی که بعضا بدون ثبت و پرونده و یا خود محور بوده و حاضر به تغییر سبک نیستند و درخواست همکاری از دستگاه‌های ویژه امنیتی، وزارت اطلاعات و ناجا از سوی سازمان تبلیغات اسلامی پرداخت.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات