خبرهای داغ:
سرپرست فرمانداری سلماس از تولید روزانه 20 هزار ماسک در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۶۴۹۴۳
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۸

 به گزارش خبرگزاری بسیج از سلماس، علی اکبر عسگری امروز در گفت و گو با خبرنگاران از تولید روزانه ۲۰هزار ماسک بهداشتی و استاندارد در سلماس با تلاش بانوان تلاشگر این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: یک آموزشگاه خیاطی در سلماس توانسته است، با ایجاد ۵ کارگاه، ضمن ایجاد اشتغال برای بیست نفر روزانه ۲۰ هزار عدد ماسک بهداشتی تولید و روانه بازار کند.

وی ادامه داد: کارگاه تولیدی سلماس زیرنظر اداره فنی و حرفه ای این شهرستان همزمان با روزهای کرونایی مردم و کمبود ماسک بهداشتی در سطح شهرستان، با کسب مجوزهای بهداشتی، اقدام به راه اندازی خط تولید ماسک بهداشتی کرده و توانسته در این زمینه بسیار خوب ظاهر شود.

این مسئول گفت: هم اکنون این واحد تولیدی، نیروی کار را در ۵ کارگاه مطابق با شرایط بهداشتی لازم مشغول به کار کرده، به طوری که قادر هستند روزانه ۲۰هزار عدد ماسک بهداشتی و استاندارد تولید کنند.

در جریان بازدید سرپرست فرمانداری این شهرستان از این واحدها، عابدزاده مدیر این واحد تولیدی ماسک، گفت: ماسک های تولیدی این واحد هم اکنون به تمام استان‌های شمال غرب کشور ارسال می‌شود و شرکت پخش لوازم و تجهیزات پزشکی با اشتیاق و رضایت خاطر خریدار ماسک‌های تولیدی سلماس هستند.

انتهای پیام

ارسال نظرات