خبرهای داغ:
به همت پایگاه های بسیج حوزه علی (ع)،

تهیه و توزیع بسته های معیشتی و فرهنگی به همت بسیجیان در شاهرود

فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات علی بن ابیطالب (ع) از فعالیت گسترده پایگاه های بسیج این حوزه در گرامیداشت عید غدیر و طبخ غذا و توزیع بسته معیشتی و فرهنگی خبر داد.
کد خبر: ۹۲۶۴۹۵۵
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۵
اباذر مطهری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به فعالیت‌های پایگاه‌های بسیج در گرامیداشت عید غدیر و مرحله دوم رزمایش مواسات و کمک مومنانه به تهیه و توزیع ۱۷ هزار پرس غذای گرم در ظهر عید غدیر اشاره کرد و افزود: پایگاه شهید بهشتی در این روز اقدام به تهیه وتوزیع بسته‌های عیدی در سطح محله نموده است.
وی با اشاره به فعالیت‌های پایگاه صاحب الزمان (عج) باغزندان گفت: اطعام روز عید غدیر به مبلغ ۱۲۱/۶۴۰/۰۰۰ ریال و توزیع مرغ به مبلغ ۲۸/۰۰۰/۰۰۰ ریال و توزیع ۱۰۰۰ بسته شیرینی به ارزش ۳۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال و گوشت به ارزش ۱۴/۶۰۰/۰۰۰ ریال و مواد غذایی به ارزش ۴۲/۵۰۰/۰۰۰ ریال و در مجموع حدود ۵۰۰ میلیون ریال نموده است.
فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات علی بن ابیطالب (ع) به برپایی جشن توسط پایگاه شهدای مدافع حرم اشاره کرد و افزود:
کارت هدیه برای تعدادی از خانواده‌های کم در آمد جمعا به مبلغ ۴/۰۰۰/۰۰۰ ریال توسط حوزه اهدا شد.
وی ادامه داد: تهیه و توزیع گوشت گوسفند تازه بین خانواده‌های کم برخوردار محله به تعداد ۱۸ بسته و بسته‌های عیدی به خانواده‌های کم درآمد محله به همت پایگاه بسیج حضرت ولیعصر (عج) در محله اسلامی مهدیه شهرک ولیعصر (عج) انجام گردید.
مطهری تصریح کرد: تولید، بسته بندی و توزیع ۱۰۰۰ ماسک به همت پایگاه منتظران مهدی (عج) و توزیع ۲۰ بسته معیشتی به مبلغ ۳۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال به همت پایگاه بسیج مقداد انجام شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها