جمعی از خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد از حوزه روابط عمومی و تبلیغات سپاه فتح و سازمان بسیج رسانه سپاه فتح به خاطر تعامل و همکاری کم نظیر با اصحاب رسانه تجلیل کردند.
کد خبر: ۹۲۶۴۹۶۲
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد, پیش از ظهر امروز آیین تجلیل از خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد با حضور سردار حمید خرم دل فرمانده سپاه فتح, حجت الاسلام والمسلمین حکمتی نیک مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح، سرهنگ دوم پاسدار مهدی حیدری معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فتح , سروان پاسدار رسول علیزاده مدیر روابط عمومی سپاه فتح, سروان پاسدار فخرالدین رضایی مدیر سازمان بسیج رسانه استان ، سید محمد تقی علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان, سرهنگ پاسدار پرویز آران مسئول بسیج ورزشکاران استان، سرهنگ دوم پاسدار ایمان خردمند مسئول ستاد کنگره شهدا و سرداران استان و جمعی از اصحاب رسانه در یاسوج برگزار شد.

در این آیین جمعی از خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمدی با اهدای لوح سپاس از سرهنگ دوم پاسدار مهدی حیدری معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فتح  و همچنین سروان پاسدار فخرالدین رضایی مدیر سازمان بسیج رسانه سپاه فتح  استان به خاطر تعامل و همکاری همه جانبه با اصحاب رسانه تجلیل کردند.

سرهنگ دوم پاسدار مهدی حیدری و سروان پاسدار فخرالدین رضایی لوح سپاس خود را از دستان  سردار حمید خرم دل فرمانده سپاه فتح ، حجت الاسلام والمسلمین سیروس حکمتی نیک  مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح  و سید محمد تقی علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان دریافت کردند.

سید ولی موسوی از خبرنگاران استان در این آیین از خدمات حوزه روابط عمومی سپاه فتح و سازمان بسیج رسانه کهگیلویه وبویراحمد تقدیر کرد و گفت: ارتباط مسئولان این دو مجموعه با خبرنگاران و اصحاب رسانه استان ستودنی و شایسته تقدیر است.

وی بر ضرورت توجه و مساعدت  فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به  سازمان بسیج رسانه استان تاکید کرد و گفت: سازمان بسیج رسانه استان رابط بین خبرنگاران و سپاه و بسیج است که باید ساختمانی در خور شان داشته باشد.

داریوش بهنیا سرپرست خبرگزاری فارس استان نیز در این آیین از دگرگونی در سازمان بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد و ارتباط چشمگیر مدیر جوان این سازمان با اصحاب رسانه استان تقدیر کرد و گفت: برگزاری برنامه های مختلف ، ایجاد وحدت و انسجام بین خبرنگاران ، تعامل با خبرنگاران  ... از جمله اقدامات مثبت سازمان بسیج رسانه استان است که باید بیش از بیش تقویت شود. 

در این آیین همچنین زیبا کرمی مدیر مسئول پایگاه خبری تابش آنلاین با هدایایی از فرمانده سپاه فتح, معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فتح ، مدیر سازمان بسیج رسانه استان  تجلیل کرد.

 

ارسال نظرات