ضرورت احداث پارکینگ جهت کاهش گره‌های ترافیکی در شاهرود

در جلسه علنی شورای اسلامی شهر شاهرود بر ضرورت احداث پارکینگ جهت کاهش گره‌های ترافیکی در این شهر مورد تاکید قرار گرفت.
کد خبر: ۹۲۶۴۹۷۸
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، علیرضا حاجی محمد علی شهردار شاهرود در صحن علنی شورای اسلامی شهر با اشاره به اینکه پیگیری پارکینگ طبقاتی خیابان حجاب در شورا یکی از بحث‌های مهم است که رسیدگی آن خوشبختانه صورت گرفته است، گفت: یکی از مشکلات ازدیاد خودرو‌ها خیابان فردوسی نبود محل پارکی برای آنان و اشباع شدن معابر از خودرو‌های پارک شده در حواشی و در طول ساعات شبانه روز است که با پیگیری شورا و مرتفع شدن مشکلات این پروژه و تغییر کاربری مطرح شده در بخشی از پروژه این گره حل خواهد شد.
پارکینگ‌های عمومی بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد
ریاست شورای اسلامی شهر شاهرود در صحن علنی شورا با بیان اینکه پارکینگ‌های عمومی بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد، عنوان داشت: موقعیت جغرافیایی و ترکیب جمعیتی شهر ایجاب می‌کند تا جهت کاهش بار ترافیکی موجود در شهر خصوصا در بخش مرکزی احداث پارکینگ‌های عمومی بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.
سید مصطفی طباطبایی ضمن بیان این مطلب که پارکینگ حجاب بخش اعظم معضل ترافیک در خیابان فردوسی را حل می‌کند، اظهار داشت: با پیگیری شورای اسلامی امیدواریم به زودی مشکلات این پروژه مرتفع گردد.
نتیجه کار تفاهم نامه با اوقاف ۴۳۰ پارکینگ عمومی در خیابان حجاب
سید حبیب الله ابوالحسنی عضو شورای اسلامی شهر با اشاره به اینکه ایجاد پارکینگ‌های عمومی برای قسمت‌های شلوغ و پرتردد شهر امری اجتناب ناپذیر است، عنوان داشت: ضمن تقدیر از نگاه کارشناسانه مهندس حاجی محمد علی نسبت به پروژه پارکینگ حجاب تا کنون ۴۳۰ پارکینگ در این پروژه ساخته و بخش دیگر این پروژه با تغییر کاربری و انتقال ساختمان پزشکان به این محل چند مشکل بزرگ حل خواهد شد.
شایان ذکر است، با انتقال ساختمان شهرداری به املاک البرز شرقی، تعبیه پارکینگ چهار راه حجاب، انتقال پزشکان این خیابان قطعا خلوت‌تر خواهد شد
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار