خبرهای داغ:
کارشناس مسائل سیاسی

وحدت و همدلی ملت و دولت لبنان، راه برون رفت از بحران موجود

ذکایی بیان کرد: این برهه زمانی وحدت و همدلی ملت و دولت لبنان را می‌طلبد تا از این بحران به سلامت عبور کنند.
کد خبر: ۹۲۶۵۰۶۷
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۲

 

ذکایی کارشناس مسائل سیاسی سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با اشاره به اتفاقات اخیر لبنان بیان کرد: برای اجرای نقشه ها و ترفند های فتنه انگیز نیاز به یک سناریو از پیش تعیین شده است.

وی گفت: دشمنان لبنان همواره برای بر هم زدن آرامش لبنان، به دنبال برنامه های فتنه انگیز مانند ترور رفیق حریری در سال ۲۰۰۵، هستند.

کارشناس مسائل سیاسی در ادامه افزود: سناریو انفجار در بندر بیروت به احتمال قوی از طرف سه گروه ذینفع طراحی و اجرا شده است. اولین گروه رژیم صهیونیستی است که به دنبال به حاشیه بردن بحث انتقام حزب الله و ایجاد فضای امن و انحراف افکار عمومی داخلی خود بوده است.

وی افزود: گروه دوم دولت تروریستی آمریکا است که بیشترین منفعت را از این انحراف افکار عمومی جهانی می برد و سالهاست که به دنبال ناامن سازی لبنان و سوریه در جهت ضربه زدن به جریان مقاومت بوده و می‌توان به اتفاق اخیر یعنی پرواز هواپیمایی تهران بیروت اشاره کرد.

این مسوول با اشاره به رژیم سعودی به عنوان سومین گروه ذینفع از این بحران اضافه کرد: رژیم سعودی و مرتجعین منطقه به دنبال عقده گشایی از جریان مقاومت در قبال شکست در جبهه های سوریه، عراق و یمن بوده‌اند. پیوند پلید مرتجعین منطقه و اسرائیل خبر از برنامه مشترک علیه جریان مقاومت را می دهد.

ذکایی در پایان گفت: در این برهه زمانی وحدت و همدلی ملت و دولت لبنان، تنها راه عبور از این بحران خواهد بود و دشمنان لبنان به دنبال انهدام جریان مقاومت و تغییر نظام در لبنان هستند اما بدانند که ایران همواره در کنار لبنان خواهد بود و با بهره گیری از رهنمودهای حکیمانه رهبری، پرچم انقلاب اسلامی ایران و مقاومت را به دست منجی عالم بشریت حضرت مهدی(ع) خواهیم رساند.

۱۰۰۸/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار