فرمانده سپاه جیرفت

برگزاری مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در شهرستان جیرفت

فرمانده سپاه شهرستان جیرفت گفت : مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه از عید قربان شروع شد و تا کنون ادامه داشته است، در مرحله اول بیش از ۲ هزار بسته گوشت نذری توزیع شد.
کد خبر: ۹۲۶۵۱۱۰
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان سرهنگ ناصر بهروز فرمانده سپاه شهرستان جیرفت ضمن تبریک دهه امامت و ولایت گفت: در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تداوم رزمایش کمک های مومنانه قرارگاه امام حسین (ع) به منطور جمع آوری کمک های مردمی ، ادارات و سازمانها در جیرفت تشکیل شده است و در این خصوص تا کنون اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی افزود : مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه از عید قربان شروع شد و تا کنون ادامه داشته است، در مرحله اول بیش از ۲ هزار بسته گوشت نذری توزیع شد.

فرمانده سپاه ناحیه جیرفت تصریح کرد: در این مرحله از رزمایش بیش از ۱۵۰۰ بسته غذایی که شامل برنج و گوشت و روغن هست توزیع می شود که ارزش هربسته غذایی دویست و هفتاد هزارتومان پیش بینی شده و در کنار توزیع بسته های غذایی ، ۴۰۰ میلیون ریال کارت هدیه هست که جمعا پنج میلیارد ریال بین مردم‌ و نیازمندان توزیع می شود .

وی عنوان کرد: ان شاءالله در مراحل بعدی بیش از ۴ هزار بسته کمک آموزشی برای دانش آموزان شامل کیف، کفش، لباس و لوازم تحریر است توزیع می کنیم .

فرمانده سپاه شهرستان جیرفت بیان کرد : توزیع بسته های غذایی تا دهه پایانی ماه صفر ادامه دارد که‌ در دو مرحله مجددا توزیع خواهدشد و این کمک‌ها براساس جامع هدفی که توسط پایگاه های مقاومت و مساجد شناسایی شده است بین نیازمندان در کل شهرستان توزیع خواهد شد.

ارسال نظرات