خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار:

مسئله غدیر راه روشن ولایت را به ما نشان می‌دهد

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار گفت: مسئله غدیر، راه روشن ولایت را به ما نشان می‌دهد که این راه از زمان واقعه غدیر آغاز شد و اکنون با وجود ولایت فقیه در جامعه اسلامی ادامه دارد.
کد خبر: ۹۲۶۵۱۳۱
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۹

مسئله غدیر راه روشن ولایت را به ما نشان می‌دهدفاطمه کتابی اصل در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با تبریک عید سعید غدیرخم اظهار داشت: واقعه غدیرخم یکی از مهم‌ترین حادثه‌های تاریخ صدر اسلام و به تعبیر معصومان (ع) عید بزرگ الهی است.

وی افزود: مسئله غدیر، راه روشن ولایت را به ما نشان می‌دهد که این راه از زمان واقعه غدیر آغاز شد و اکنون با وجود ولایت فقیه در جامعه اسلامی ادامه دارد.

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار با تاکید بر اینکه امامان معصوم(ع) همواره در طول تاریخ سعی در حفظ واقعه غدیر داشتند و این امر مهم را به شیعیان خود منتقل کردند، گفت: دوستداران اهل بیت پیامبر(ص) با جان و دل معارف بلند غدیر را در شرایط سخت و دشوار حفظ کردند، به طوری که غدیر یکی از شاخص‌های فرهنگ شیعه شد.

وی با بیان اینکه غدیر و شیعه با هم پیوندی ناگسستنی پیدا کرد، ادامه داد: نباید غدیر را به تبریک و عید سادات خلاصه کرد؛ غدیر عید همه بشریت، مسلمین و شیعیان است.

کتابی‌اصل نیز به اهم برنامه‌های این دهه اشاره داشت و گفت: تهیه و توزیع بسته‌های حمایتی برای خانواده‌های نیازمند در راستای لبیک به فرامین حضرت آقا در مورد کمک مومنانه، برگزاری مسابقات فرهنگی و قرآنی در فضای مجازی توسط پایگاه‌های مقاومت همراه با اهدای جوایز، تهیه و توزیع بسته‌های فرهنگی، جمع‌آوری و اهدای کمک جهیزیه به زوج‌های نیازمند توسط پایگاه‌های مقاومت شهرستان در حال اجرا است.

وی افزود: برگزاری نشست‌های بصیرتی مجازی، غبارروبی قبور شهدا و تبریک عید به سادات در فضای مجازی و سرکشی از کارگاه‌های دوخت ماسک و گان، برگزاری ختم صلوات مجازی و فعالیت‌های مجازی در توییتر و اینستا در راستای ترند شدن هشتک «#لبیک_یا_خامنه_ای» از دیگر برنامه‌های این دهه خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار