امام جمعه بردسکن:

مراسمات عزاداری را نمی توان تعطیل کرد

امام جمعه بردسکن گفت: اینکه بخواهیم کامل مراسمات عزاداری بر امام حسین (ع) را تعطیل کنیم اصلا خوب نیست واز لحاظ روحی و روانی مردم، چون دلبسته به امام حسین (ع) هستند آسیب می‌بینند.
کد خبر: ۹۲۶۵۱۳۶
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام علی اصغر امینی در حاشیه جلسه هماهنگی هیئات مذهبی سطح شهر بردسکن اظهار کرد: سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص برگزاری مراسم‌های مذهبی در ایام شیوع کرونا فصل‌الخطاب برنامه‌های عزاداری در محرم است.

وی با بیان اینکه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی حتما مراسمات عزاداری بر سید الشهدا برگزار خواهد شد افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مراسمات عزاداری ها، محرم امسال ویژگی‌های خاصی دارد و بایستی این برنامه‌ها با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا در سطح شهرستان برگزار شود.

امام جمعه بردسکن با بیان اینکه مردم علاقمند به اهل بیت و به دنبال عزاداری امام حسین (ع) هستند افزود: پویش کمک به خرید یک دستگاه سی تی اسکن برای بیمارستان، ولی عصر (عج) را امسال در نظر داریم که کسانی که نذر مقید نکرده اند امسال به این موضوع اختصاص بدهند که یک باقی الصالحاتی نیز برای آن شخص خواهد بود.

وی اظهار داشت: همچنین تهیه و توزیع نذورات امام حسین (ع) به صورت بسته بندی بهداشتی و توزیع مناسب بین مردم و نیازمندان صورت گیرد
ارسال نظرات
پر بیننده ها