امام جمعه بردسکن گفت: نقدهای منصفانه می تواند نواقص در حوزه کاری مدیران را برطرف کند.
کد خبر: ۹۲۶۵۱۴۲
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام علی اصغر امینی در مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان بردسکن با تبریک فرارسیدن عید سعید غدیرخم و گرامی داشت روز خبرنگار گفت: مدیران باید دست بوس نقدهای منصفانه خبرنگاران باشند چرا که نقدهای آنها می تواند نواقص را در کار مسئولان برطرف کند.
 
وی با بیان روایتی از امام صادق (ع) مبنی براینکه محبوب ترین برادرانم نزد من ، کسی است که عیب هایم را به من هدیه کند گفت: بیان مشکلات و کم و کاستی ها و گوش زد کردن آن به مسئولان توسط خبرنگاران کار خوبی است ولی انتقادها باید منصفانه و بدون حب و بغض های سیاسی باشد.
 
امام جمعه بردسکن از نقدهای منصفانه نسبت به نهاد امامت جمعه استقبال کرد و گفت: سعی ما در ستاد نمازجمعه و دفتر امام جمعه براین است که در عرصه عمل نقد پذیر باشیم.
 
وی یاد و خاطره شهدای عرصه خبر و اطلاع رسانی و مرحوم نورمحمد نوری اولین پیشکسوت عرصه خبر را گرامی داشت و گفت: حقیقتا مرحوم نورمحمد نوری پایه گذار حوزه خبر رسانی در بردسکن بود و امروز فرزندان و نوه های این مرحوم با علاقه مندی و بدون هیچ گونه چشم داشتی ادامه دهنده این مسیر هستند و تاکنون هریک درحوزه کاری خود موفق عمل کرده اند.
 
در این دیدار صمیمی سرهنگ فریدون مزینی مسئول واحد جوانان ستاد نمازجمعه بردسکن و رئیس هیات تکواندوی این شهرستان با گرامی داشت 17 مردادماه روز خبرنگار از زحمات و تلاش های خبرنگاران این شهرستان تقدیر کرد و از اصحاب رسانه خواست در حوزه قرآن بیشتر اطلاع رسانی کنند چرا که قرآن رسانه مخاطب محور است و دراین حوزه کم کار شده است.
 
وی خبرنگاران را یکی ازتاثیرگذارترین قشر در جامعه دانست و گفت: خبرنگاران در همه حوزه ها پیشگام و می توانند نقش بسزایی را ایفا کنند.
 
حسن علیزاده رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شهرستان بردسکن ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه‌ خبر و رسانه به ویژه شهید محمود صارمی، روز خبرنگار را به همه اصحاب خبر تبریک گفت و از همّت والا، زحمات و خدمات خبرنگاران و تمام عوامل و اصحاب رسانه در حوزه خبری شورای نگهبان تقدیر کرد و گفت: امیداست مسئولین و مصادر مربوطه، تلاش خود را برای فرو کاهیدن از کاستی‌هایِ امورات عرصه و اصحاب خبر و رسانه فزونی بخشند.

این مراسم که به همت ستاد نمازجمعه ، دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان ، اداره هواشناسی ، دفتر بنیادحفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و هیات تکواندوی بردسکن برگزار شد با اهدای لوح سپاس از زحمات و تلاش های خبرنگاران این شهرستان تجلیل به عمل آمد
ارسال نظرات
پر بیننده ها