خبرهای داغ:
‍مسوول سازمان بسیج فرهنگیان استان قزوین خبر داد
بغدادی عنوان کرد: جشنواره ایده‌ پردازی تعلیم و تربیت در دوران کرونا ویژه فرهنگیان، دانش آموزان و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان استان آغاز شد.
کد خبر: ۹۲۶۵۱۵۵
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷

هادی بغدادی مسوول سازمان بسیج فرهنگیان استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: بسیج فرهنگیان با همکاری دانشگاه فرهنگیان این جشنواره را درقالب نماهنگ، انیمیشن، موشن‌گرافیک، نقاشی، کاریکاتور و پیشنهادات اجرایی کرد.

وی یادگیری موثر، تقویت زیرساخت‌ها، ارائه الگوهای تربیتی اثربخش در نظام آموزشی، مدیریت نظام آموزشی در شرایط کرونا و سایر موضوعات مرتبط و قابل طرح را ازجمله محورهای این جشنواره ذکر کرد.

بغدادی اظهار کرد: یادگیری موثر دردوران کرونا، ارزشیابی موثر درآموزش‌های غیرحضوری، نقش خانواده در تربیت و یادگیری، رسانه، فضای مجازی و یادگیری موثر ازبخش‌های مورد نظر برای تهیه آثار دراین جشنواره است.

مسوول سازمان بسیج فرهنگیان گفت: علاقه مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند در موضوعاتی چون همسویی جریان تربیت خانواده و تعلیم و تربیت رسمی، نقش انجمن اولیاء و مربیان، تاثیرسواد رسانه و فضای مجازی برکارکرد نقش معلمان آثار خود را تهیه و به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی افزود: به نفرات اول تا سوم جشنواره ایده‌پردازی تعلیم و تربیت در دوران کرونا جوایز نفیس به همراه لوح تقدیر اهدا می‌شود.

بغدادی عنوان کرد: دانشجو معلمان، مدیران مدارس، دانش آموزان و معلمان قزوین می توانند آثار خود را تا چهارشنبه پنجم شهریورماه ۱۳۹۹ از طریق سامانه ملی www.sci.cbo.ir برای شرکت در این جشنواره ملی ارائه دهند.

 

1010/ت30.ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها