اهداء 78 سری جهیزیه در 9 شهرستان استان کرمان در راستای نهضت کمک های مومنانه

فرمانده سپاه ثرالله اظهار کرد: همزمان با ۲۰ ذیحجه، سالروز میلاد امام کاظم علیه السلام ۷۸ سری جهیزیه در ۹ شهرستان شامل منوجان ۱۴ سری، کرمان ۱۳ سری، کهنوج ۷، رفسنجان ۵ سری، انار ۳سری، بسیج دانشجویی ۳ سری، نواحی قلعه گنج و بم و ارزوییه هر کدام یک سری و ستاد سپاه استان ۳۰ سری جهیزیه توزیع می شود.
کد خبر: ۹۲۶۵۱۷۵
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ، صبح امروز آیین اهدای جهیزیه به زوج‌های نیازمند در راستای نهضت کمک مومنانه در استان کرمان در ستاد سپاه ثارالله  کرمان برگزار شد 

سردار معروفی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا علی الخصوص سیدالشهدای جبهه مقاومت شهید سلیمانی اظهار کرد: بعد از بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک‌های مومنانه در سراسر کشور رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه آغاز شد.

فرمانده سپاه ثارالله تصریح کرد:  تامین جهیزیه برای زوج‌های جوانی که مشکلات اقتصادی داشتند یک ضرورت بود که با هماهنگی‌های انجام شده با فرمانده کل سپاه پاسداران و بسیج و با کمک آورده خیرین دو تا سه مرحله توزیع جهیزیه را در استان کرمان در برنامه داریم.

وی با بیان اینکه تا پایان سال در مجموع 500 سری جهیزیه در استان توزیع  خواهد شد .

این مقام مسئول  ادامه داد:همزمان با ۲۰ ذیحجه، سالروز میلاد امام کاظم علیه السلام  ۷۸ سری جهیزیه در ۹ شهرستان شامل منوجان ۱۴ سری، کرمان ۱۳ سری، کهنوج ۷، رفسنجان ۵ سری، انار ۳سری، بسیج دانشجویی ۳ سری، نواحی قلعه گنج و بم و ارزوییه هر کدام یک سری و ستاد سپاه استان ۳۰ سری جهیزیه توزیع می شود.

سردار معروفی بیان کرد: در این سری جهیزیه یخچال، اجاق گاز، فرش ماشینی، لباسشویی، سرویس قابلمه، اتوبخار، کتری، سرویس قاشق و چنگال، پتو قرار دارد.

وی افزود: هر کس به توان خودش می‌تواند در این امر خداپسندانه تامین جهیزیه برای نیازمندان شرکت کند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: در تهیه جهیزیه از کالای ایرانی استفاده شده است که با  خرید این کالاها در جهت حمایت از تولید داخلی باکیفیت  گام موثری برداشته شده است و با  خرید کلی سپاه قیمت مناسبتر و ارزان تر شد.

وی  افزود: جهادگران بسیجی در گروه‌های جهادی اول خودسازی کرده و بعد برای نیازمند خانه می‌سازد.

سردار معروفی ادامه داد: امیدواریم این کمک‌ها باعث آرامش و آسایش مردم شود و به آنها اطمینان خاطر بدهد.

فرمانده سپاه ثارالله گفت: دهه اول محرم نیز توزیع کمک‌های مومنانه را خواهیم داشت و از مردم درخواست داریم نذری‌های سال‌های گذشته که امسال به‌دلیل شیوع کرونا دچار مشکل شده است را به کمک‌های مومنانه برای افراد آسیب‌دیده و نیازمندان جامعه اختصاص دهند.

ارسال نظرات