حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی گفت: نیروی زمینی سپاه با ایجاد پاسگاه‌های مرزی نقش مهمی در امنیت پایدار جنوب شرق کشور ایفا کرده است.
کد خبر: ۹۲۶۵۱۷۷
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام والمسلمین«عبدالله حاجی صادقی» نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با سفر به استان سیستان و بلوچستان، از مرز‌های جنوب شرق و مناطق مأموریتی و پایگاه‌های قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه واقع در شهرستان سرباز و سراوان بازدید کرد و در این بازدیدها با ابلاغ سلام مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا امام خامنه‌ای به آنان و اظهار خرسندی از حضور در جمع حافظان دلیر و سلحشور مرز‌های ایران اسلامی، اظهار داشت: بحمدالله امروز نیروی زمینی سپاه اشراف بسیار خوبی بر مرز‌های جنوب شرق کشور دارد و رزمندگان با ایمان و مقتدر این نیرو برای صیانت از مرز‌های سرزمینی ایران اسلامی آماده هستند.

وی با اشاره به نقش‌آفرینی مجاهدانه رزمندگان نیروی زمینی سپاه در تأمین امنیت مرز‌ها، اقزود: نیروی زمینی سپاه با ایجاد پاسگاه‌های مرزی نقش مهمی در امنیت پایدار جنوب شرق کشور ایفا کرده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه اقدامات یگان‌های مهندسی نیروی زمینی سپاه در مناطق مرزی جنوب شرق کشور را مطلوب توصیف و تصریح کرد: نیروی زمینی سپاه نه‌تنها حفظ امنیت مرز‌ها را در این مناطق بر عهده دارد، بلکه یار و همراه مردم مظلوم این مناطق در مشکلات بوده و اقدامات محرومیت‌زدایی و مردم‌یاری بسیار خوبی را به انجام می‌رساند.

در این بازدید که حجت الاسلام «محمدهادی رضایی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه و سردار «کرمی» فرمانده قرارگاه قدس، نماینده ولی فقیه در سپاه را همراهی می‌کردند، حجت الاسلام حاجی صادقی با رزمندگان و بسیجیان حاضر در پایگاه‌های مرزی به گفت‌وگو پرداخت.

نماینده ولی فقیه در سپاه در سفر به استان سیستان و بلوچستان، از طرح‌های توسعه سواحل مکران و پایگاه امام خمینی (ره) چابهار نیز بازدید کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها