کی پور فرمانده حوزه مقاومت بسیج صندوق بازنشستگی فولاد در بازدید از خبرگزاری بسیج:
همه ما می خواهیم که جایگاه بسیج را حفظ کنیم و مجموعه پویایی مانند خبرگزاری بسیج می تواند در این مسیر کمک موثری باشد
کد خبر: ۹۲۶۵۲۰۹
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۴

شما بخش انقلابی فعالیت در عرصه رسانه را بر عهده دارید

 

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج، فرمانده حوزه مقاومت بسیج مرکز صندوق بازنشستگی فولاد با حضور در خبرگزاری بسیج، ضمن تبریک روز خبرنگار به خبرنگاران، با مجموعه عوامل خبرگزاری دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که سرهنگ پاسدار محمد یوسفیان مدیرعامل خبرگزاری بسیج نیز حضور داشت، امیر کی پورفرمانده حوزه مقاومت بسیج مرکز صندوق بازنشستگی فولاد ، تلاش خبرنگاران را نوعی مجاهدت خواند و گفت: کار شما سخت است چون بخش انقلابی فعالیت در عرصه رسانه را عهده دار شده اید.

وی با اشاره به اینکه حوزه مقاومت بسیج مرکز صندوق بازنشستگی فولاد، جوانترین حوزه در مجموعه وزارتخانه هاست، افزود: سعی کرده ایم همواره در کنار مردم باشیم به همین خاطر در زلزله کرمانشاه جزو اولین گروه هایی بودیم که در آنجا حضور پیدا کردیم و در سیل آق قلا نیز، یک روز پس از سیل، به آنجا رفتیم و به مردم سیل زده کمک نمودیم.

کی پور تلاش نیروهای انقلابی در جهت نظارت بر عملکردها را مهم دانست و اظهار داشت: همه ما می خواهیم که جایگاه بسیج را حفظ کنیم و مجموعه پویایی مانند خبرگزاری بسیج می تواند در این مسیر کمک موثری باشد.

همچنین محمد یوسفیان مدیرعامل خبرگزاری بسیج نیز در این دیدار گفت: بسیج در مجموعه وزارتخانه ها مظلوم واقع شده است.

وی ضمن اشاره به اینکه بنیانگذار بسیج، حضرت امام(ره) بوده، افزود: کسانی که در خط بسیج خدمت می کنند مشی حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری را پی می گیرند.

یوسفیان خبرگزاری بسیج را مجموعه ای ذکر نمود که بدون چشمداشت فعالیت کرده و حتی از دورافتاده ترین نقاط کشور نیز این فعالیت را به صورت خستگی ناپذیر ادامه می دهند.

ارسال نظرات