خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در لشکر 3:

تبعیت از ولی فقیه کشورمان را به سمت پیشرفت سوق می‌دهد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: تبعیت از ولی فقیه، به طور قطع کشورمان را به سمت پیشرفت و توسعه سوق می‌دهد.
کد خبر: ۹۲۶۵۲۴۶
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، حجت الاسلام فضل‌الله میرزایی امروز در مراسمی که به مناسبت نکوداشت عید سعید غدیرخم برگزار شد، اظهار کرد: عید سعید غدیرخم یک فرصت مغتنم و ارزشمند برای تبیین اهمیت تبعیت از ولایت به شمار می‌رود.

این مسئول ضمن تاکید بر اینکه روحیه پیروی از ولی امر مسلمین باید در جامعه اسلامی بیش از پیش تقویت شود، اضافه کرد: نسل دفاع مقدس و انقلاب اسلامی به معنای واقعی کلمه به ارزش‌ها پایبند هستند و از رهبر معظم انقلاب شناخت عمیق دارند که این شناخت و بصیرت را باید در نسل جدید هم ایجاد کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در لشکر سه با بیان اینکه، عید غدیرخم روز شکرگزاری از اتمام ولایت و اکمال دین است، ادامه داد: غدیر تداوم رسالت حضرت محمد(ص) در ولایت حضرت علی(ع) و روز شکرگزاری از اتمام ولایت و اکمال دین است.

وی اضافه کرد: عید قربان و غدیر هر دو نماد و سر سپردگی در برابر وحی الهی برای اکمال و تکمیل حرکت انبیاء جهت تجلی بخشیدن به اراده الهی در رسیدن به سعادت انسانی است.

این مسئول غدیر را روز بزرگی در تاریخ اسلام برشمرد و خاطرنشان کرد:  این روز مسیر حقیقت، روشنایی و آگاهی را برای امت اسلامی و حتی بشریت باز کرد و پیامبر گرامی اسلام(ص) با معرفی حضرت علی(ع) به عنوان وصی و جانشین خود راه رستگاری را برای جامعه اسلامی در حدیث ثقلین معرفی کرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار