رئیس بسیج جامعه زنان استان سمنان گفت: «شهیده رودباری» به‌عنوان شهید شاخص استان سمنان در هفته دفاع مقدس امسال انتخاب شد.
کد خبر: ۹۲۶۵۲۶۷
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سمنان، عفت دیابی روز دوشنبه در جلسه کمیته خانواده، زنان، کودک و نوجوان چهلمین سالگرد دفاع مقدس که در محل استانداری سمنان برگزار شد، اظهار داشت: «شهیده رودباری» به‌عنوان شهید شاخص استان سمنان در سال جاری برگزیده شدند که با برنامه‌ریزی‌های اصولی برای افزایش شناخت اقشار مردم از رشادت‌های این بانوی شهیده اقدام خواهد شد.

وی از اجرای طرح دیوارنگاره ویژه شهیده رودباری در برخی از نقاط شهری استان خبر داد و افزود: چاپ و نشر خاطرات زنان ایثارگر از دیگر برنامه‌های کمیته زنان، خانواده، کودک و نوجوان چهلمین سالگرد دفاع مقدس در استان سمنان است.

رئیس بسیج جامعه زنان استان سمنان بابیان اینکه تولید عکس نوشته (الگوی سوم) و نقش زنان در هشت سال دفاع مقدس انجام می‌شود، ابراز کرد: استان سمنان ۱۷ شهیده زن را تقدیم میهن و انقلاب اسلامی کرده است و رشادت‌های این بانوان فرهیخته زبانزد در کشور است.

وی با اشاره به اینکه جشنواره شیر زنان کویر با رویکردهای مختلف و تولید مستند جایگاه زنان در هشت سال دفاع مقدس در استان سمنان در دستور کار است، ابراز داشت: طرح اهدای خون شیر زنان کویر از مهم‌ترین برنامه‌های این جشنواره است که در استان سمنان اجرایی شد.

دیابی گفت: سمنان در اجرای طرح اهدای خون بر اساس شاخص‌ها جزو استان‌های برتر کشور قرار گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها