خبرهای داغ:
در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه لنجان 1000بسته معیشتی و2میلیارد و500هزار ریال بن ریالی کمک بین نیازمندان توزیع می شود
کد خبر: ۹۲۶۵۲۸۷
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج لنجان، سرگرد پاسدار علی بخشی جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج لنجان در مصاحبه با این خبرگزاری گفت :با عنایت به فرمایش مقام اعظمی ولایت مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در سطح شهرستان لنجان با تشکیل جلسه ستاد شهرستانی و ستادهای فرعی در شهرهای نه گانه شهرستان با محوریت ائمه جمعه و دبیری حوزه های بسیج شروع شد.

ایشان ادامه دادند: این مرحله رزمایش در سه نوبت انجام خواهد شد که نوبت اول آن در دهه ولایت از عید قربان تا عید سعید غدیر برگزارخواهد شد و نوبت دوم این رزمایش دهه اول محرم الحرام است و نوبت سوم این رزمایش در دهه آخر صفر رقم خواهد خرد.

سرگردبخشی با اشاره به کمک خیرین ، بسیجیان پایگاهها و گروههای جهادی شهرستان  گفت : ما در نوبت اول مرحل دوم رزمایش کمک مومنانه که در دهه ولایت است توانستیم تعداد13 فقره جهیزیخ برای زوجهای جوان تهیه و توزیع نمائیم و تعدادهزار(1000) سبد کالایی در روز عید سعید غدیر خم را توزیع کنیم .

جانشین فرماندهی ناحیه لنجان ادامه داد: در این نوبت برنامه ریزی شده است که بن های دو میلیون ریالی برای نیازمندان تهیه شود که ارزش ریالی آن در این نوبت به 2 میلیار 500هزار ریال می رسد.

ایشان افزودند: اطعام علوی در روز عید سعید غدیرخم به میزان 7هزار پرس غذای گرم در بین نیازمندان توزیع خواهد شد که این با همکاری همه دستگاهها ی نهادی و گروههای جهادی انشا الله رقم خواهد خرد و همچنین در این مرحله ما شیفت ایثار و میز خدمت را داریم که با همکاری بسیج کارگری و ادارات برگزار خواهد شد.  

ارسال نظرات
پر بیننده ها