خبرهای داغ:
با حکم رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شاهین و میمه، «امیرحسین سلیمانی» به عنوان دبیر هسته فرهنگی تبلیغی فعالان دانشجویی شهرستان منصوب شد.
کد خبر: ۹۲۶۵۲۹۰
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین شهر، متن حکم بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

فرهنگ آن چیزی است که حاضرم جانم را برایش فدا کنم. (مقام معظم رهبری)

برادر گرامی جناب آقای امیر حسین سلیمانی

با عنایت به رهنمود‌های مقام معظم رهبری مدظله‌العالی که فرمودند: تلاش پیچیده و متنوع دشمنان برای نفوذ فرهنگی گسترده‌تر از اوایل انقلاب است و آماج این حرکت و چند لایه ایمان دینی مردم است، یعنی همان عاملی که عامل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل جمهوری اسلامی بوده است؛ لذا اگر حصار و خاکریز فرهنگی نباشد، همه چیز از دست می‌رود.

با توجه به این که نقش اصلی تحول فرهنگ برعهده مردم است، سازمان تبلیغات اسلامی قصد دارد تا با شناسایی، تقویت و شبکه سازی هسته‌های مقاومت و حلقه‌های میانی حوزه تبلیغ، زمینه را برای مردمی سازی تبلیغ هموارتر سازد؛ لذا با عنایت به مراتب تعهد، توانمندی و سوابق ارزشمند جنابعالی در راستای ایفای رسالت خدمت به ساحت مقدس فرهنگ دینی شما را به عنوان دبیر هسته فرهنگی تبلیغی فعالان دانشجویی شهرستان شاهین‌شهر و میمه منصوب می‌نمایم.

امید است در نشر و گسترش فرهنگ غنی دینی و زدودن حجاب غفلت از چهره پرفروغ ارزش‌های دینی موفق و موید باشید و همه توان خود را جهت تحقق اهداف و اجرای برنامه‌های فرهنگی تبلیغی شهرستان با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و همکاری و مساعی نیرو‌های خلاق و با انگیزه موجود در شهرستان به کار گیرید.

حسن بابایی
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شاهین شهر و میمه
ارسال نظرات
پر بیننده ها