خبرهای داغ:
1500 وعده غذای گرم میان نیازمندان توسط دانشجویان بسیجی دانشگاه پیام نور توزیع شد.
کد خبر: ۹۲۶۵۲۹۲
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیجف علی جعفری، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور بجنورد گفت: همزمان با فرارسیدن عید غدیر خم، دانشجویان جهادگر بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور بجنورد تصمیم گرفتند هر یک سهمی در شادی مردم حاشیه نشین و کمتر برخوردار شهر داشته باشند.



جعفری ادامه داد: به همین منظور، با همت خستگی ناپذیر خادمان هیأت دانشجویی و انقلابی یا فاطمه الزهرا (س) تصمیم به پخت غذای گرم و توزیع در میان خانواده‌های حاشیه نشین شهر را داشتیم که الحمدلله توانستیم تعداد هزار و ۵۰۰ وعده غذای گرم را با رعایت کامل اصول بهداشتی طبخ و در میان این خانواده‌ها توزیع کنیم.


مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور بجنورد خاطر نشان کرد: در ادامه برنامه‌های عید سعید غدیر، تعداد ۲۰ بسته شامل اقلام غذایی هر کدام به ارزش ۱۵۰هزارتومان که با همت و پیگیری پایگاه‌های بسیج خواهران و برادران دانشگاه تهیه شده بود را به خانواده‌های شناسایی شده کمتر برخوردار تقدیم کردیم.


وی با اشاره به مشارکت خیرین مردمی، اساتید و اعضای هیأت علمی دانشگاه پیام نور گفت: جمع آوری کمک‌های مردمی و همچنین سهیم شدن پرسنل و کارمندان دانشگاه در این نذر پر خیر و برکت بی نذیر بود و امیدواریم این همکاری‌ها ادامه داشته باشد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها