خبرهای داغ:
جشنواره مالک اشتر سپاه شهرستان شیروان به منظور معرفی رده ها، حوزه و پایگاه‌ها و معاونت های ناحیه مقاومت برتر سال 98 برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۶۵۲۹۶
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، جشنواره مالک اشتر سپاه  شهرستان شیروان به منظور معرفی رده ها، حوزه و پایگاه‌ها و معاونت های ناحیه مقاومت برتر سال 98، معرفی الگوی سازمانی برای حرکت جهادی و انقلابی سایر رده‌ها، ایجاد وحدت رویه و نظام مند کردن و همچین معرفی رده‌های موفق‌تر و ترغیب و رفع معایب و نواقص سازمانی و ماموریتی با حضور فرماندهان و بسیجیان پایگاه‌های مقاومت بسیج و حوزه های تابعه برگزار شد.

فرمانده سپاه  شهرستان شیروان  در این جشنواره ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و بخصوص سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: همه به عنوان یک بسیجی در محضر خداوند متعال باید پاسخگو باشیم و موظفیم در ساعات اداری و غیر اداری در راستای کسب رضایت خدای متعال حرکت کنیم.

سرهنگ پاسدار عباسعلی ریحانی خاطرنشان کرد: این طرح با هدف ایجاد انگیزه برای تلاش بهتر، سازمان یافته تر و مفید تر مجموعه ها است.

وی با تاکید بر اهمیت توجه به منویات مقام معظم رهبری در خصوص طرح اشراف، اضافه کرد: اگر قرار است یک مجموعه به نتیجه برسد همه باید هم‌گام و هم‌قدم باشند تا با تلاش، توفیقات مطلوبی را شاهد باشیم توفیق این نتیجه رسیدن را مدیون مردم شریف و بصیر و همیشه در صحنه ملت ایران میدانیم.

این مقام مسئول با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری تصریح کرد: هر جا رکنی از نظام مقدس جمهوری اسلامی سست شود، آن رکن را به رکن رکین سپاه می‌بندیم و این نشان‌دهنده نگاه ویژه رهبری به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج است چراکه به عنوان ابزار کارآمد نظام محسوب می شود.

سرهنگ ریحانی با اشاره به علت نام‌گذاری این جشنواره به نام مالک اشتر، بیان کرد: ولایت مداری، قدرت فرماندهی، تواضع، جهاد نفس، اهل عبادت، فداکاری، شجاعت و رشادت از جمله ویژگی های مالک اشتر بود و باید این ویژگی ها را در خود تقویت کنیم.

در این جشنواره که با حضور فرماندار،شهردار،نماینده مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند دکتر امین رضا مرآتی فرماندار شیروان اظهار داشت:هرجا بسیج و سپاه ورود نموده اند موجب خیر و برکات شده اند و نمونه بارز آن اجرای رزمایش مواسات و همدلی بود که به یاری اقشار آسیب دیده از کرونا شتافتند.

در پایان جشنواره از رده های برتر سپاه شیروان تقدیروتجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها