خبرهای داغ:
جشنواره مالک اشتر بسیج در سپاه مانه وسملقان برگزارشد.
کد خبر: ۹۲۶۵۳۰۰
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، جشنواره مالک اشتر بسیج در سپاه مانه وسملقان در محل دفتر فرمانده ناحیه با رعایت پروتکل بهداشتی جشنواره مالک اشتر بسیج برگزار شد.

فرمانده سپاه مانه وسملقان سرهنگ وطن دوست در این جلسه گفت: جشنواره مالک اشتر بعنوان یکی از برنامه های مطرح اشراف کلی فرماندهی معظم کل قوا بوده که همه ساله بر اساس نتایج حاصله از ارزیابی نیروها و سازمان های نیروهای مسلح به منظور توسعه فرهنگ شایسته سالاری و ایجاد زمینه رشد و معرفی فرماندهان و مدیران و رده های موفق تر و برتر در سطوح مختلف نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برگزار می گردد.

وطن دوست افزود: بدون تردید بسیج و بسیجیان نقش تعیین کننده و محوری در این توفیق و راه الهی داشته و دارند. بسیج بخش عظیمی از مردم مومن انقلاب هستند که دل در گرو یاری دین خدا دارند و با توجه به اهداف بلندی که انقلاب اسلامی دارد و هنوز راه زیادی تا تحقق آن اهداف داریم، باید بدانیم راه سختی در پیش است.

سرهنگ وطن دوست  تصریح کرد:  بسیج نقش اساسی و تعیین کننده‌ای دارد که در دفاع از انقلاب به یکی دو عرصه محدود نیست و هیچ محدودیتی ندارد و باید در همه عرصه ها نقش خود را ایفا کند. در پایان جلسه از مدیران برتر بسیج تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها