استاندار البرز: خبرنگاران بازوی توانمند دولت در مسیر رشد و توسعه هستند

استاندار البرز با بیان اینکه شخصا با بسیاری از خبرنگاران استان ارتباط دارم و از طروق مختلف شنوای موضوعات و مسائل سراسر استان هستم،گفت: در واقع اصحاب رسانه البرز در مسیر توسعه استان ساعی و تلاشگر هستند.
کد خبر: ۹۲۶۵۳۱۰
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، عزیزاله شهبازی در مراسم تجلیل از خبرنگاران که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه در هماهنگی با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این نشست برنامه‌ریزی شد، اظهارداشت: به دلیل شرایط شیوع کرونا تعدادی از اصحاب رسانه استان به نمایندگی از خبرنگاران فهیم استان دعوت شدند.

وی با بیان اینکه مطالبی توسط اصحاب رسانه بعنوان دغدغه مطرح شد، افزود: خبرنگاری کاری سخت و خطیر با مسئولیتی سنگین است.

استاندار البرز با بیان اینکه کارگروهی با مسئولیت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری،  خانه مطبوعات استان، روابط عمومی و امور بین الملل استانداری و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکیل شود، بیان کرد: قرار بر این شد که مشکلات و موانع اصحاب رسانه البرز را احصا و برای حل آن‌ها اقدام کنند.

شهبازی ضمن تشکر از اصحاب رسانه، تصریح کرد: اصحاب رسانه خبرهایشان  آگاهی بخش و امید آفرین است و تحلیل‌ها و نقدهای آن‌ها دلسوزانه و متناسب با شرایط سخت کنونی است.

وی تصریح کرد: رسانه‌های البرز در جلب همراهی مردم برای مقابله با موج اول کرونا تاثیر بسزایی داشتند و در موج دوم نیز این روند را ادامه دادند، امید است بزودی بتوانیم بر موج دوم نیز فائق آییم.

استاندار البرزبا بیان اینکه  شخصا با بسیاری از خبرنگاران استان ارتباط دارم و از طروق مختلف شنوای موضوعات و مسائل سراسر استان هستم، گفت: به واقع اصحاب رسانه البرز در مسیر توسعه استان ساعی هستند.

وی خاطرنشان کرد: در البرز ید واحده هستیم تا با پرهیز از حواشی مخرب و در سایه اتحاد و انسجام مجموعه استان برای آبادانی و پیشرفت البرز تلاش کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها