خبرهای داغ:

توزیع بسته های معیشتی در میان نیازمندان هندیجان

فرمانده ناحیه سپاه هندیجان از توزیع ۱۲۰بسته معیشتی با همت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده هندیجان و ۵۰ بسته لوازم التحریر در میان نیازمندان و دانش آموزان بی بضاعت در دهه امامت و ولایت خبرداد.
کد خبر: ۹۲۶۵۳۲۸
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۴

سرگرد پاسدار روح الله قاسمی خشاب فرمانده در شامگاه یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: در دهه امامت و ولایت و به مناسبت عید سعید غدیر خم، حدود ۱۲۰بسته معیشتی در قالب رزمایش مومنانه توسط حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده هندیجان به همراه ۵۰بسته لوازم التحریر در میان خانواده های بی سرپرست و نیازمند و دانش آموزان بی بضاعت و محروم در شهرستان توزیع شدند که انشالله اینگونه خدمات جهادی با جدیت ادامه دارد.

 

وی افزود: در ادامه تقدیر از خبر نگار خبرگزاری بسیج، در دهه امامت و ولایت از خبر نگار پرتلاش و پیشکسوت محمدر ضاشعبانی به شایستگی از سوی حوزه مقاومت بسیج شهید بهرام مزارعی و فرمانداری هندیجان مورد تقدیر قرار گرفت که انشالله به همین زودی از این خبرنگار خبرگزاری بسیج نیوز در ناحیه سپاه هندیجان و دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مورد تقدیر خواهد گرفت .

 

وی بابیان ادامه کارهای جهادی و انعکاس اخبار با همت خبر نگاران گفت: خبرهای جهادی در قالب رزمایش مومنانه و دیگر برنامه ها با همت خبر نگار خبرگزاری بسیج در هندیجان به موقع و خوب در سایت بسیج کار شده که جای تشکر دارد و انشاله خبرهای بهتری از کارهای جهادی بسیجیان منعکس در سایت بسیج می شود .

 

سرگرد پاسدار روح الله قاسمی خشاب فرمانده ناحیه سپاه هندیجان عنوان کرد: از فعالیت های مخلصانه گروه های جهادی بسیج شهرستان هندیجان که با عشق و علاقه در خط مقدم کارهای جهادی هستند و به فرمان مقام معظم رهبری لبیک گفته اند جای تقدیر دارد و اینگونه خدمات ثوابی دوچندان دارد.

 

وی بااشاره به اجرای مراحل بعدی در قالب رزمایش مومنانه در هندیجان بیان کرد : به امید خداوند متعال و عنایات اهل بیت (ع) در چندین مرحله رزمایش کمک مومنانه در سطح شهرستان همزمان با ایام دهه اول محرم و آخر ماه صفر با توزیع بسته های معیشتی انجام می گیرد و تاکنون رزمایشات متنوعی در قالب کمک های مومنانه و همدلی واحسان در شهرستان هندیجان برگزار شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها