مدیر عامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان سمنان مرکز شاهرود گفت: از بیستم مردادماه، گاز مایع و نفت سفید در استان سمنان به صورت الکترونیکی توزیع میشود.
کد خبر: ۹۲۶۵۳۴۴
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، علی اکبر عرب عامری مدیر در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اعلام این خبر گفت: این طرح به منظور نظارت دقیق و کنترل عرضه سوخت اجرا می‌شود.
عرب عامری با بیان اینکه خانوار‌ها و واحد‌های صنعتی، کشاورزی و مرغداری‌هایی که گاز طبیعی ندارند، مشمول این طرح میشوند گفت: در حال حاضر ماهانه ۲ هزار تن گاز مایع دراستان عرضه می‌شود که بر اساس برآمار‌ها و برآورد‌های انجام شده ۲۵ در صد از این میزان، نیاز واقعی استان سمنان است.
مدیر عامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان سمنان گفت: مابقی به مصرف خورد‌های گاز سوزغیر استاندارد میرسد که باید مدیریت شود.
عرب عامری اجرای طرح رایگان دوگانه سوز کردن تاکسی‌ها و وانت بار‌ها در استان را یاد آور شد و گفت: ۲ کارگاه در شهر‌های سمنان و شاهرود فعال است که سی ان جی سوز کردن خودرو‌ها در آن‌ها انجام میشود.
عرب عامری با بیان اینکه متقاضیان با ثبت نام در سامانه سی ان جی میتوانند از این خدمات رایگان استفاده کنند گفت: در مرحله اول این طرح برای تاکسی‌ها و وانت بار‌ها و در مرحله بعدی برای آژانس‌ها و خودرو‌های مسافربر عمومی اجرا میشود.
اجرای طرح الکترونیکی توزیع گاز مایع
توزیع گاز مایع از طریق کارت بانکی سرپرستان خانوار که در سایت جدید تجارت آسان ثبت شده است، اجرایی خواهد شد.
افرادی که تاکنون در این سامانه ثبت‌نام نکرده‌اند، می‌توانند بدون مراجعه حضوری، با مراجعه به سایت جدید تجارت آسان به نشانی اینترنتی https://newtejaratasan.niopdc.ir در این سامانه ثبت نام و سیلندر گاز مایع با نرخ مصوب دولتی از طریق دستگاه کارتخوان و با دریافت رسید، سوخت خریداری کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها