خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی خراسان جنوبی خبر داد

کشف یک تن و 294 کیلو تریاک در بیرجند

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف یک تن و 294 کیلوگرم تریاک در بازرسی از یک دستگاه وانت تویوتا در شهرستان بیرجند خبر داد.
کد خبر: ۹۲۶۵۳۴۵
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار"مجید شجاع" در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی با اشراف اطلاعاتی اخباری دریافت کردند که قاچاقچيان مواد مخدر قصد دارند محموله سنگين مواد مخدر را از طریق محورهای مواصلاتی استان به شهرهای مرکزی کشور منتقل کنند که شناسایی و دستگیری سوداگران مرگ پیگیری شد.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی بیان داشت: تیم های عملیاتی مبارزه با مواد مخدر با رصد و کنترل محورهای مواصلاتی خودروی وانت تویوتا حامل مواد مخدر را در 20 کیلومتری شهرستان بیرجند شناسایی و دستور ایست صادر کردند.

سردار شجاع با اشاره به اینکه راننده خودرو بدون اعتنا به هشدار ماموران از محل گریخت افزود: مأموران پس از تعقیب و گریزی موفق به توقیف خودرو و دستگیری راننده آن شدند که در بازرسی از این خودرو یک تن و 294 کیلوگرم تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 32 تن انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ در استان کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 85 درصد رشد داشته است.

منبع: پایگاه خبری پلیس

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها