خبرهای داغ:
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابیطالب (ع):

نقش خبرنگاران در عرصه های مختلف درخشان است

حجت الاسلام احمد ولی زاده در بازدید از روزنامه شاخه سبز گفت:نقش خبرنگاران در عرصه های مختلف درخشان است و نوشته ها، قلم‌ها و بیان خبرنگاران در عرصه نیاز مردم در گستره استانی و ملی نقش آفرین است.
کد خبر: ۹۲۶۵۳۴۹
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم،حجت الاسلام والمسلمین احمد ولی زاده جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) در بازدید از روزنامه شاخه سبز گفت:در سالروز شهادت خبرنگار شهید صارمی هستیم و این شهید متعلق به انقلاب است و در افغانستان با عنوان خبرنگار جمهوری اسلامی فعال بوده است که هر سال در روز خبرنگار همایش‌هایی برگزار می‌شد، ولی امسال با توجه به بیماری کرونا باعث شد که ما به دیدار شما میدان داران و فرماندهان جنگ نرم یا به گفته رهبر فرزانه انقلاب افسران جنگ نرم آمدیم.

وی ادامه داد:نوشته ها، قلم ها، قدم شما و بیان شما در عرصه نیاز مردم در گستره استانی و ملی نقش آفرین است.شما روشنگری می‌کنید و این میدان سخت‌تر از ۸ سال دفاع مقدس است. ما در دفاع مقدس، ابتدای انقلاب، دفاع از حرم و وطن شهدای بسیاری تقدیم نظام اسلامی کردیم و هر شهید مانند ستاره می‌درخشد. امروز در جنگ نرم دشمن قرار داریم که ناپیدا می‌باشد و جاذبه‌هایی دارد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) در ادامه افزود:در جنگ سخت مانند شهید سلیمانی تن به خاک و خون کشیده می‌شود، ولی روح به بهشت می‌رود و تمام اقشار به این شهدا افتخار می‌کنند، ولی در جنگ نرم تن پروار شده و روح به جهنم می‌رود لذا جنگ نرم سخت‌تر و حساس می‌باشد.

حجت الاسلام ولی زاده خاطرنشان کرد:خبرنگاران با صلابت قلم در پاسداری از خون شهیدان، امام شهیدان و آرمان‌های نظام و انقلاب تلاش می‌کنند با این تفاوت که شهیدان در جنگ سخت با تیر و ترکش دشمن مواجه بودند ولی امروز دشمن در فضای حقیقی، مجازی، روزنامه‌ها، رسانه‌های مختلف فرهنگی- تربیتی، امور اجتماعی و خانوادگی قلم، فکر و طرح خود را در راه ضربه به دین، مکتب و بشریت قرار داده است.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات