در راستای چهلمین سالگرد دفاع مقدس انجام شد:

برگزاری یادواره شهدای ووشو کشور در زاهدان

با حضور رئیس فدراسیون ووشو کشور، سومین یادواره شهدای ووشو کشور با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۶۵۳۷۲
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از زاهدان، در راستای گرامی داشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، سومین یادواره شهدای ووشو کشور با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با حضور خانواده معظم شهدای ورزشکار، ورزشکاران نخبه، بسیجیان ورزشکار در سالن اجتماعات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سیستان و بلوچستان در شهرستان زاهدان برگزار شد.

صدیقی، رئیس فدراسیون ووشو کشور در این یادواره با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای ورزشگار و شهدای ووشو استان گفت: مادران و همسران شهدا الگو‌هایی از مقاومت، صبر و ایستادگی هستند که خلوص و تلاش آن‌ها الگوی زنان است.

وی افزود:خانواده شهدا به نظام جمهوری اسلامی آبرو، عزت و اقتدار بخشیدند و چهره ملت را نورانی کردند.

صدیقی ادامه داد: موتور ووشو کشور چند سالی است که بر نوار موفقیت در حال حرکت است و امیدواریم این مسیر با الگو پدیری از شهدای این رشته تداوم داشته باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان نیز در این یادواره اظهار کرد: استان سیستان و بلوچستان ۵۴ شهید ورزشکار را در دوران دفاع مقدس، دفاع از وطن و دقاع از حرم تقدیم انقلاب کرده است.

ادهم کرد افزود: شهدا سرمایه‌های انقلاب هستند و جایگاه رفیع شهدا را باید برای نسل آینده بیان کرد.

گفتنی است، در پایان این مراسم از خانواده معظم شهدای ورزشکار، خبرنگاران فعال در عرصه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ورزشکاران بسیجی و نخبه تجلیل شد.
ارسال نظرات