خبرهای داغ:

انا الله وانا الیه راجعون

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: ماموستا ملا محمد محمدی امام جمعه اهل سنت کرمانشاه امروز دوشنبه 20 مرداد بر اثر بیماری دار فانی را وداع گفت.
کد خبر: ۹۲۶۵۳۷۳
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۶

عباس سروری امروز در گفت‌وگو با خبرنگاربسیج از  کرمانشاه: اظهار داشت: ماموستا ملامحمد محمدی، امام جمعه اهل سنت کرمانشاه امروز (دوشنبه، 20 مردادماه) بر اثر بیماری دار فانی را وداع گفت.

وی گفت: ماموستا ملامحمد محمدی به عنوان امام جمعه اهل سنت شخصیتی دینی، عالم، ولایت‌مدار و جهادی و بسیار باتقوا بود.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه ادامه داد: ایشان از جمله شخصیت‌هایی بودند که پیش از انقلاب با شرکت در تظاهرات در مبارزه با رژیم ستم‌شاهی شاهنشاهی در کنار مردم سرپل‌ذهاب و ریجاب حضوری جدی داشت.

وی تصریح کرد: ماموستا ملامحمد محمدی از ابتدای انقلاب همراه با مردم ولایتمدار استان به‌خصوص اهل سنت همراهی خوبی با نظام مقدس جمهوری اسلامی داشتند و خطبه‌های خوبی را در خصوص پیروی از ولایت و تشویق مردم به ولایتمداری از خود به یادگار گذاشته است.

سروری خاطرنشان کرد: تواضع و بزرگواری ایشان در تاریخ بزرگان انقلاب به یادگار مانده و به عنوان عالم برجسته اهل سنت مورد تایید نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی، ماموستا ملامحمد محمدی را یکی از بهترین شخصیت‌های استان دانست و گفت: ایشان زحمات زیادی را برای پیشبرد اهداف و آرمان‌های نظام، انقلاب، امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری متحمل شدند.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در پایان، گفت: ان‌شاءالله در اطلاعیه‌ای زمان و مکان مراسم این عالم دینی و ولایتمدار را به اطلاع هم‌استانی‌های شریف خواهیم رساند.

گفتنی است، ماموستا محمدی از یک هفته قبل به دلیل ناراحتی کبد در بیمارستان امام رضا (ع) شهر کرمانشاه بستری بود و امروز براثر این عارضه دارفانی را وداع گفت.

ماموستا محمدی اهل شهرستان روانسر استان کرمانشاه است و از سال ۱۳۷۸ تاکنون امام جمعه اهل سنت شهر کرمانشاه را بر عهده دارد.

ماموستا محمدی از موسسین شورای افتاء اهل سنت کرمانشاه است و در سال ۱۳۷۱ با پایان یافتن جنگ تحمیلی در حکمی از سوی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کرمانشاه به امامت جمعه اهل سنت در سرپل‌ذهاب منصوب شد و تا مهر ۷۷ در این شهر به انجام مسؤولیت دینی و فرهنگی خویش اشتغال داشت.

ماموستا محمدی همچنین از سال ۱۳۷۸ نیز تاکنون به عنوان امام جمعه اهل سنت کرمانشاه فعالیت داشت.

ارسال نظرات