خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت: نگاه شهید «سلیمانی» همانند نگاه امام خمینی (ره) جهانی بود و در صدد برطرف کردن مشکلات در سطح جهانی بود.
کد خبر: ۹۲۶۵۳۸۷
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۰

نگاه شهید «سلیمانی» جهانی بود/ باید زیبایی‌های دفاع مقدس را برای نسل جوان به نمایش بگذاریمبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، سردار مهدی ظفری در جلسه شورای هماهنگی حفظ نشر و آثار دفاع مقدس در شهرستان نهاوند ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سرداران و فرماندهان و شهدای شهرستان نهاوند اظهار داشت: اگر قرار است با هم صحبت و مذاکره‌ای داشته باشیم دعا می‌کنیم زیر چتر ولایت این کار صورت بگیرد و همه با صداقت به دنبال پیگیری کارهای خود باشند.

وی افزود: در حال حاضر ترکیب مدیریتی شهرستان نهاوند، مناسب پیشرفت و توسعه برای کارهای بزرگ است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان تصریح کرد: به نظر در جامعه ما، همه افراد انقلابی هستند و هر کس دیگری را به دلیل نوع پوشش یا انتقادی، متهم به غیرانقلابی بودن کند، روز قیامت باید پاسخگو باشد.

وی گفت: در طرح ابلاغ شده شورای هماهنگی حفظ نشر و آثار دفاع مقدس کشوری هر شهرستان موظف است هر سال ۵ عنوان کتاب در حوزه نشر ارزش‌های دفاع مقدس و شهدای گرانقدر، با بودجه و از طریق پژوهشگران خود تدوین کرده و منتشرکند.

سردار ظفری ابراز داشت: همچنین این شورا باید علاوه بر شهرستان، در سطح بخش‌ها نیز فعال شده و ساختار آنها ایجاد شود تا برنامه‌ها به درستی پیش رود.

وی اظهار داشت: زیبایی‌هایی در جبهه‌ها و دوران دفاع مقدس بوده که باید آن زیبایی‌ها را برای نسل جوان و نوجوان به نمایش بگذاریم .

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با اشاره به صفات بارز سردار شهید «سلیمانی» گفت: شهید «سلیمانی» اندیشه بزرگ و ذهن مشغولی جهانی دارد و نگاهش جهانی است و به خوبی مفهوم حکومت جهانی را درک کرده است.

وی تصریح کرد: نگاه شهید «سلیمانی» همانند نگاه امام خمینی (ره) جهانی بود و در صدد برطرف کردن مشکلات در سطح جهانی بود.

سردار ظفری خطاب به مسئولین نهاوند گفت: اگر می‌خواهید کار بزرگ انجام دهید باید اندیشه بزرگ همچون اندیشه شهید «سلیمانی» داشته باشید؛ قرار است ما کارهای بزرگ انجام دهیم و امروز حاکمیت ما دینی است و در نظام دینی همه مسئول هستند.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس یکی از ارزش‌های نظام ما است، اظهارداشت: تمام اتفاقاتی که در دوران هشت ساله جنگ تحمیلی رخ داده شد باید به صورت مستند در اختیار نسل‌های بعدی قرار بگیرد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت: همه مردم و مسئولین باید خود یک سپاه باشند؛ سپاه متعلق به  یک شخص و گروه خاص نیست و متعلق به همه اقشار مردم است و همه باید در انتشار ارزش‌های دفاع مقدس و نشر آن تلاش کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات