خبرهای داغ:

دیدار جمعی از مسولین روستای بیابانک با امام جمعه شهرستان سرخه

اعضای شورای اسلامی، دهیاری و تعدادی از مردم روستای بیابانک با حجت الاسلام و المسلمین مصطفی فاطمی بصیر امام جمعه شهرستان سرخه دیدار کردند.
کد خبر: ۹۲۶۵۴۰۸
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، اعضای شورای اسلامی، دهیاری و تعدادی از مردم روستای بیابانک با حجت الاسلام و المسلمین مصطفی فاطمی بصیر امام جمعه شهرستان سرخه دیدار کردند.
در این دیدار ریئس شورای اسلامی روستا با اشاره به مشکلات روستای بیابانک اظهار داشت: جاده دسترسی از سرخه به بیابانک و بیابانک به سمت صوفی آباد نامناسب و نیاز به روکش دارد، همچنین سیصد متر لوله کشی آب تا مخزن اصلی سرخه باقیمانده است که در صورت انجام این مهم مشکل قطعی و کمبود آب روستا مرتفع خواهد شد.
وی افزود: برای روستای بیابانک یک آبیار لازم است که شورای اسلامی با توجه به رضایت از عملکرد قاسم کوشمغانی خواستار استفاده از وی به عنوان آبیار روستا هستند.
ریئس شورای اسلامی روستا بیان داشت: برنامه ملی طرح کوثر و ساخت مخزن سیصد متر مکعبی در اولویت کاری اداره آب و فاضلاب قرار دارد و شورای اسلامی درخواست پیگیری بودجه این طرح از طرف امام جمعه را دارند.
وی درخواست کرد: طرح گردشگری و استفاده از پتانسیل گردشگری مذهبی با توجه به وجود بقعه متبرکه امام زاده علی بن جعفر مورد توجّه و پیگیری قرار گیرد و در این خصوص مقرر شد جلسه‌ای با حضور امام جمعه و هیات امنا و ریئس اداره اوقاف شهرستان سرخه برگزار شود.
ریئس شورای اسلامی روستا خواستار پیگیری ثبت بافت تاریخی روستا و رایزنی با جمال و وزیرمیراث فرهنگی نیز از سوی امام جمعه شد.
در پایان پس از بیان مشکلات توسط رییس شورا، عملکرد شورای اسلامی و دهیاری روستا از جانب دهیار روستا به سمع و نظر امام جمعه شهرستان سرخه رسید و در خصوص اقدامات صورت گرفته بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
همچنین حجت الاسلام و المسلمین فاطمی بصیر ضمن تشکر از بیان مشکلات و اقدامات صورت گرفته پیشنهاد‌هایی جهت پیگیری مشکلات و برطرف نمودن آن‌ها بیان داشته که شورای اسلامی و دهیاری روستا از توجّه و پیگیری وی تقدیر و تشکر کردند./ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها