رئیس اتاق اصناف استان یزد اعلام کرد

تصمیم اصناف یزد برای تعطیلی دو روزه جهت بهبود وضعیت کرونایی استان

رئیس اتاق اصناف استان یزد گفت: اصناف برای حفظ جان مردم تصمیم به تعطیلی دو روزه گرفته‌اند که البته باید این تصمیم به تأیید ستاد استانی کرونا برسد.
کد خبر: ۹۲۶۵۵۰۳
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، علیرضا حسنی رئیس اتاق اصناف استان یزد اظهار داشت: با توجه به اینکه در حال حاضر استان و بخصوص شهرستان یزد در وضعیت قرمز قرار دارد، طی دو جلسه‌ای که صبح و عصر دیروز در فرمانداری برگزار شد تصمیم گرفته شد، بخاطر حفظ جان مردم کسبه دو روز –چهارشنبه و پنجشنبه- را تعطیل کنند تا بتوان یزد را از وضعیت قرمز خارج کرد.

وی افزود: این موارد در فرمانداری مصوب شد، اما این مصوبه باید به تأیید ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا برسد که جلسه این ستاد قبل از ظهر امروز به ریاست استاندار برگزار و تصمیم نهایی اتخاذ خواهد شد.

رئیس اتاق اصناف استان یزد اظهار داشت: لذا ما هنوز این موضوع را به واحد‌های صنفی ابلاغ نکرده‌ایم و منتظر تأیید ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا هستیم که اگر آن‌ها تأیید کنند روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه پیش رو تعطیل خواهد شد.

حسنی خاطرنشان کرد: البته واحد‌هایی که باید ارزاق و نیاز‌های عمومی مردم را تأمین کنند مانند نانوایی‌ها، سوپرلبنیاتی‌ها، قصابی‌ها، میوه‌فروشی‌ها و امثالهم شامل این مصوبه نمی‌شوند و دایر هستند.

وی با بیان اینکه هنوز به طور رسمی این موضوع ابلاغ نشده است، تأکید کرد: حفظ جان مردم و در امان ماندن آن‌ها از بیماری، برای کسبه به مراتب مهم‌تر از کسب درآمد است و آن‌ها بر همین اساس تصمیم به این اقدام گرفته‌اند.
ارسال نظرات