مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بردسکن:

قلمفرسایی در حوزه ولایت وظیفه مهم خبرنگاران است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بردسکن تاکید کرد: قلمفرسایی در حوزه ولایت نیاز شدید جامعه امروزی و یک ضرورت است که می تواند توسط خبرنگاران بخوبی نهادینه شود.
کد خبر: ۹۲۶۵۵۰۹
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ در گرامیداشت هفته خبرنگار و در مراسمی از فعالان رسانه‌ای شهرستان بردسکن در محل ستاد فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج بردسکن تجلیل شد.

 در این مراسم که با رعایت فاصله گذاری اجتماعی همراه بود، مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه بردسکن با گرامیداشت یاد وخاطره شهید صارمی و بیش از ۱۵۰ شهید رسانه در کشور گفت: قلمفرسایی در حوزه ولایت نیاز شدید جامعه امروزی و یک ضرورت است که می‌تواند توسط خبرنگاران بخوبی نهادینه شود.

حجت الاسلام کاردان، کار خبری را امری مقدس دانست و گفت: یک خبر خوب در سطح داخلی موجب حل مشکلات و در سطح بین المللی موجب خنثی کردن دسیسه‌های دشمنان می‌شود.

وی افزود: نباید بگذاریم مردم نسبت به اعتقادات ضعیف شوند، چرا که این خواست دشمن است. همچنین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بردسکن نیز در این نشست، کار خبرنگاران در شرایط امروزی دنیا را بسیار ارزشمند دانست و گفت: خبرنگاران می‌بایست در تولید خبر واقع بین باشند و در ترویج روحیه امید بکوشند.

در ادامه سرهنگ پاسدار علیرضا جنیدی انتشار اخبار غلط و دروغ را آفت رسانه‌ها در فضای مجازی برشمرد و گفت: دنیای غرب تمام امکانات خود را جهت قلب حقیقت به نفع خودشان در رسانه‌ها بکار برده است و این وظیفه ما را دو چندان کرده است.

وی از مکتب محوری و ولایتمداری، معنویت افزایی، نگاه آرمانخواهانه، کمک به حفظ وحدت، دشمن شناسی، بصیرت و دانش افزایی به عنوان مهم‌ترین شاخصه‌های یک خبرنگار مومن و انقلابی یاد کرد و اظهارداشت: تلاش کنید افزون بر شایسته سالاری، نخبه پروری و الگوسازی حد و مرزخود را گم نکنید.

فرمانده سپاه بردسکن تبیین دستاورد‌های نظام بعد از انقلاب را در یک ضرورت انکار ناشدنی در حوزه رسانه‌ها عنوان کرد و گفت: بسیج به عنوان یک نهاد انقلابی در همه صحنه‌ها به تبلور این دستاورد‌ها کمک کرده و این نقش شما رسانه هاست که در جهت تقویت این باور و دستاورد‌ها گام بردارید.

وی همچنین بر پیگیری و حل مشکلات و دغدغه‌های خبرنگاران در حوزه‌های ومعیشتی و تجهیزاتی تاکید کرد.

در بخشی از این نشست علی نوری خبرنگار صداوسیما در بردسکن ضمن تجلیل از خدمات ارزنده سپاه و بسیج در سطح منطقه گفت: انعکاس دغدغه‌های فعالان رسانه‌ای در شهرستان بردسکن نیازمند راه اندازی کانون بسیج و رسانه است که می‌طلبد توسط مسئولان امر پیگیری شود.

درادامه جواد قنبری عکاس و خبرنگار صدا وسیما در شهرآباد نیز گفت: معیشت، مسکن و خرید و بروز رسانی تجهیزات مهم‌ترین دغدغه کار خبری است که نیازمند توجه جدی مسئولین است.

همچنین روح الله ملانژاد مدیر پایگاه خبری قاصد بردسکن نیز گزارشی از فعالیت‌های مجازی این پایگاه بطور خاص در حوزه مبارزه با شیوع کرونا ارائه کرد.

در این مراسم از زحمات خبرنگاران فعال شهرستان بردسکن تجلیل شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار