خبرهای داغ:
رئیس بسیج سازندگی استان فارس گفت: مرحله دوم رزمایش از عید غدیر آغاز شده و در این روز ۶۰ هزار بسته معیشتی در سطح استان فارس توزیع شد.
کد خبر: ۹۲۶۵۵۳۱
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، مجتبی سرورزاده با اشاره به آغاز مرحله دوم رزمایش همدلی و مواسات در استان فارس اظهار داشت: مرحله دوم رزمایش از عید غدیر آغاز شده و در این روز 60 هزار بسته معیشتی در سطح استان فارس توزیع شد.

وی با بیان اینکه تاکنون تهیه بسته‌های معیشتی در قالب رزمایش به عدد 300 هزار عدد رسیده است، گفت: رزمایش همدلی و مواسات تنها منحصر به توزیع بسته‌های معیشتی نیست و شامل موارد دیگری نیز می‌شود.

رئیس بسیج سازندگی استان فارس افزود: یکی از وجوه رزمایش همدلی و مواسات پخت و توزیع غذای گرم است که تاکنون بالغ بر 150 هزار دست غذا پخت و توزیع شده است.

 

سرورزاده بیان کرد: علاوه بر این توزیع لوازم التحریر، اجاره بها، پوشاک و غیره از مواردی بوده که در قالب رزمایش همدلی و مواسات در استان فارس انجام شده است.

وی با بیان اینکه توزیع بسته‌های معیشتی تا پایان ماه صفر ادامه دارد، تصریح کرد: فاز دوم مرحله دوم در دهه اول محرم و فاز سوم هم در دهه آخر ماه صفر صورت می‌گیرد.

رئیس بسیج سازندگی استان فارس درباره ارزش ریالی این بسته‌ها عنوان کرد: ارزش ریالی بسته‌های معیشتی که تاکنون در استان فارس توزیع شده 21 میلیارد و500 میلیون تومان بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها