سرهنگ ایزدی با اشاره به اجرای مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه همزمان با سراسر کشور در دهه امامت و ولایت از آغاز ارائه خدمات و کمکها در مناطق عشایری استان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۶۵۵۴۴
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۳

به گزارش سرویس بسیج عشایری خبرگزاری بسیج، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان چهارمحال و بختیاری ضمن تبریک عید غدیر خم گفت: غدیر یك تفكر است، نشانه و رمزی است كه از تداوم خط نبوّت حكایت می كند، غدیر نقطه تلاقی كاروان رسالت با طلایه داران امامت است.
سرهنگ ایزدی افزود: غدیر، روز حماسه جاوید، روز ولایت، روز امامت، روز وصایت، روز اخوت، روز رشادت و شجاعت، روز معرفی راه و رهبر، روز آزمون، روز یأس دشمن و امیدواری دوست و خلاصه روز اسلام و قرآن و عترت است.
ایزدی احداث ۱۰ عدد سرویس بهداشتی برای عشایر منطقه زنده به گور با کمک و مساعدت گروههای جهادی بسیج لنجان و فولاد شهر و ناحیه عشایری استان و حوزه مقاومت بسیج صمصامی را از جمله این اقدامات عنوان کرد.
وی از اهدای ۳۰۰ جفت کفش و هزار دست لباس بین عشایر منطقه کریم آباد و دلی و لاها به همت خیرین و توزیع هزار و دویست کیلو مرغ با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام(ره) بین نیازمندان منطقه صمصامی خبر داد.

فرمانده ناحیه عشایری استان سرهنگ ایزدی گفت: در راستای ادامه خدمت مومنانه در مناطق عشایری همزمان با دهه مبارک امامت و ولایت در روز عید غدیر خم با عنایت فرمانده محترم سپاه استان سردار اکبری بیش از ۱۳۰ بسته معیشتی و آرد در مناطق عشایری استان توزیع می شود.
سرهنگ ایزدی افزود: با همکاری خیرین، سازمان تبلیغات منطقه صمصامی و سپاه ناحیه عشایری هزار پرس غذای گرم بین مردم منطقه عشایری صمصامی توزیع می شود.
وی همچنین از توزیع ۲ هزار کیلو مرغ در بین عشایر منطقه صعب العبور سردشت از جمله کوه ریگ و سایر مناطق خبر داد و گفت: در هفته های گذشته در مناطق صمصامی و مشایخ نیز توزیع شد.
ایزدی تصریح کرد: کمک نقدی به معسرین مناطق عشایری در قالب کارت هدیه به مبلغ ۲۲ میلیون تومان و همچنین توزیع لوازم خانه از جمله فرش، یخچال، تلویزیون و پتو در بین معسرین و افراد بی بضاعت مناطق عشایری توزیع می شود.
وی همچنین از اعزام گروههای جهادی پزشکی و مشاوره و ارائه خدمات پزشکی و مشاوره ای و اجرای برنامه های فرهنگی و توزیع لباس و کفش در منطقه صمصامی خبر داد.

ایزدی حضور پزشک عمومی و متخصص طب گیاه شناسی برای مشاوره در خصوص خواص گیاهان دارویی، توزیع هزار پرس غذای گرم، برپایی ایستگاه صلواتی و توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی را از دیگر اقدامات در موج دوم رزمایش کمک مومنانه در منطقه عشایری صمصامی عنوان کرد.

ارسال نظرات