رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان بیجار از اهدای ۵۰ سبد کالا در قالب اجرای طرح «تبرکات علوی» به مناسبت عید غدیر در این شهرستان خبر داد و گفت: این بسته‌های معیشتی دیروز، ۲۰ مردادماه بین نیازمندان شهرستان توزیع شد.
کد خبر: ۹۲۶۵۵۴۶
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۴
حجت‌الاسلام عباس ایزدی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بیجار، در گفت‌وگوبا خبرگزاری بسیج از کردستان،  از اهدای ۵۰ بسته «تبرکات علوی» از محل موقوفات این شهرستان خبر داد و گفت: این بسته‌های معیشتی دیروز، ۲۰ مردادماه بین نیازمندان شهرستان توزیع شد.

وی افزود: این بسته‌ها مواد غذایی با عنوان «تبرکات علوی» از محل موقوفات و کمک‌های خیرین تهیه شده و در اختیار خانواده‌های بی بضاعت زندانیان و سادات فقیر قرار گرفته است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بیجار بیان کرد: متولیان موقوفات با حفظ و احیای موقوفات و اجرای امینانه نیت واقفان می‌توانند خدمات شایانی در این ایام به اقشار کم برخوردار داشته باشند. متولیان با حضور در فعالیت‌های خیریه نه تنها نیت واقفین را به بهترین شکل اجرا کرده‌اند بلکه می‌توانند گره‌گشای مشکلات معیشتی و اجتماعی جامعه خود باشند.

حجت‌الاسلام ایزدی اعلام کرد: امیدواریم با این اقدام لبخند رضایت بر لبان نیازمندان نقش ببندد و اندکی از محرومیت‌های این عزیزان در این روزهای خوب خدا کاسته شود و رضایت آنها از برکت دریچه نورانی وقف؛ این سنت و سیره علوی جلب شود.

وی افزود: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بیجار با بیان اینکه در سطح شهرستان بیجار ۹۶ موقوفه منفعتی دارای درآمد وجود دارد، یادآورشد: از این تعداد ۴۳ موقوفه متصرفی و ۵۳ موقوفه غیر متصرفی هستند.

حجت‌الاسلام ایزدی در پایان یادآور شد: در ایام غدیرهمچنین کاروان شادی در جوار بقاع متبرکه این شهرستان به حرکت در آمد و با توجه به شرایط موجود و شیوع بیماری کرونا این کاروان به صورت سیار فضای جشن و سرور را در جوار بقاع متبرکه این شهرستان فراهم آورد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات