فرمانده سپاه کربلا در گفت و گو با بسیج مطرح کرد

استقبال بی نظیرمردم مازندران از نهضت کمک مومنانه

فرمانده سپاه کربلا گفت که الحمدالله استقبال بسیار خوبی از طرف مردم برای شرکت در نهضت کمک مومنانه صورت گرفته است و مردم مازندران باردیگر در لبیک به فرمان مقام عظمای ولایت وارد صحنه شدند.
کد خبر: ۹۲۶۵۵۴۸
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۲
سرهنگ پاسدار سیاوش مسلمی در حاشیه اجرای مرحله اول نهضت کمک مومنانه ویژه دهه امامت و ولایت شهرستان سوادکوه در گفت و گو با خبرنگار بسیج در این شهرستان، ضمن تبریک اعیاد، با اشاره شناسایی افراد نیازمند و خانوار‌های آسیب دیده از ویروس منحوس کرونا،   توسط مساجد محلات و پایگاه‌های مقاومت بسیج، گفت: الحمدالله استقبال بسیار خوبی از طرف مردم برای شرکت در نهضت کمک مومنانه صورت گرفته است و مردم مازندران باردیگر در لبیک به فرمان مقام عظمای ولایت وارد صحنه شدند.

فرمانده سپاه کربلا با اعلام اینکه در مرحله اول نهضت کمک مومنانه ویژه دهه ولایت در استان مازندران ۱۰۳ هزار خانوار نیازمند و کم برخوردار شناسایی شدند، افزود: در این مرحله علاوه بر تهیه بسته‌های معیشتی، کارت هدیه ،تامین جهیزیه، بسته‌های لوازم التحریر، کیف و کفش و البسه و همچنین بسته‌های پروتیئنی هم به نیازمندان تحویل شد.

به گفته سرهنگ پاسدار مسلمی در دهه ولایت استان مازندران ۱۰۰ هزار بسته معیشتی به ارزش ۳۸ میلیارد تومان به نیامندان اهدا شد.

دبیر اجرایی قرارگاه امام حسن مجتبی (علیه السلام) استان در ادامه با اشاره به اجرای مرحله اول نهضت کمک مومنانه دهه ولایت در همه شهرستان ها، بیان کرد: الحمدالله همکاری و هم افزایی خوبی بین مردم و مسئولان در کمک به نیازمندان صورت گرفته است.

سرهنگ پاسدار مسلمی با تاکید بر اینکه کمک‌های مومنانه باعث خشنودی و کاهش آلام و رنج نیازمندان شده است، خاطرنشان کرد: با توجه به سیره اهل بیت (علیهم السلام) بسته‌های معیشتی  شبانه و با حفظ کرامت انسانی به دست نیازمندان می رسد.

فرمانده سپاه کربلا در بخش‌های پایانی سخنان خود هم با اعلام اینکه امروز در شهرستان سوادکوه ۸۵۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع می‌شود، گفت: این بسته‌ها به ارزش ۲۴۰ میلیون تومان است که با مشارکت مردم و مسئولان جمع آوری شد.

به گفته سرهنگ پاسدار مسلمی هدف گزاری در دو مرحله دیگر از نهضت کمک مومنانه که  در دهه اول ماه محرم و دهه آخر ماه صفر برگزار می‌شود، در هر مرحله ۱۰۰ هزاربسته معیشتی است که  به دست نیازمندان واقعی خواهد رسید.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار