خبرهای داغ:

حمایت از ۸۰ توانبخش و مددجو در بهزیستی بیارجمند

رئیس نمایندگی بهزیستی بیارجمند با اشاره به تحت پوشش بودن ۸۰ معلول در این بخش گفت: اولویت‌های بهزیستی بیارجمند پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و معلولیت‌ها و توانمندسازی جامعه هدف در منطقه است.
کد خبر: ۹۲۶۵۵۵۰
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۴
تحت پوشش بودن ۸۰ مددجو در بهزیستی بیارجمندبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، فاطمه محمودی با بیان اینکه خدمت به مددجویان بهزیستی یکی از زیباترین نشانه‌های مهر و نوع دوستی است اظهار کرد: نمایندگی بهزیستی بیارجمند از سال ۱۳۶۰ فعالیت خود را در قالب پایگاه خدمت بهزیستی آغاز نمود.
رئیس نمایندگی بهزیستی بیارجمند بیان کرد: در حال حاضر ۶۴ توانخواه در حوزه امور توانبخشی و ۱۴ مددجو در حوزه امور اجتماعی از خدمات مستمر، موردی و هدفمندی بهره مند می‌باشند.
محمودی با بیان اینکه اولویت‌های بهزیستی بیارجمند پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و معلولیت‌ها و توانمندسازی جامعه هدف در منطقه می‌باشد، در راستای تحقق این مهم در سال گذشته مبلغ ۱۷ میلیون تومان سرمایه کار بلاعوض، ۷ میلیون تومان هزینه مناسب سازی مسکن، یک میلیون تومان هزینه درمان و مبلغ ۲ میلیون تومان وسایل کمک توانبخشی به مددجویان پرداخت شده است.
وی در انتها اظهار کرد: در حال حاضر بهزیستی بیارجمند دارای دو مددکار و دو نیروی خدماتی و با افتخار به مددجویان شهر بیارجمند و ۸ پارچه آبادی منطقه خدمت رسانی می‌کند.
این نمایندگی در فاصله ۲۹۰ کیلومتری از مرکز استان و در مساحتی به متراژ ۴۲۰۰ مترمربع خدمات اجتماعی، توانبخشی و پیشگیری را به جامعه هدف ارائه می‌دهد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها