فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان:

لبیک مردم به ندای رهبری در کمک مومنانه جلوه دیگری از همدلی را خلق کرد

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان گفت:لبیک مردم به ندای رهبری در کمک مومنانه جلوه دیگری از همدلی و وحدت را رقم زد
کد خبر: ۹۲۶۵۵۸۷
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان، سردار جهانبخش کرمی در آیین افتتاح موسسه خیریه و نمایشگاه دائمی جهیزیه حضرت رقیه (س) در استان زنجان با اشاره به حماسه آفرینی و همدلی مردم در ایام کرونایی اظهار داشت:امروزه در این ایام کرونایی مردم ایران با همان روحیه جهاد و شهادت دوران دفاع مقدس برای شکست این ویروس به میدان آمده و صحنه‌های زیبایی از همدلی را خلق کردند.


وی با بیان اینکه حضور مردم در تمامی صحنه‌های حساس و تاریخی سبب حل مشکلات می‌شود، افزود:وجود روحیه جهاد و همبستگی و کمک به همنوع این مهم را سبب می‌شود.


فرمانده سپاه استان زنجان تصریح کرد: همان گونه که حضرت امام (ره) در دوران دفاع مقدس فرمودند که خرمشهر باید آزاد شود و تمام اقشار عاشقانه به صحنه آمدند، پس از شیوع ویروس کرونا در کشور شاهد آن بودیم پس از منویات مقام معظم رهبری در ایام کرونایی همه مردم به ندای رهبری لبیک گفتند و به صحنه آمدند و تمام هدفشان این است که این ویروس منحوس را نابود کنند.

وی در ادامه با تقدیر از عملکرد خوب موسسه خیریه حضرت رقیه (س) بیان کرد: یکی از موسساتی که برای کمک به محرومین در زمینه‌های مختلف شکل گرفته است، موسسه خیریه حضرت رقیه (س) بوده و از اینکه امروز این موسسه نمایندگی خود را در استان زنجان افتتاح می‌کند بسیار خرسندیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار