خبرهای داغ:

برگزاری در پنجمین مرحله کمک های مومنانه در شهر قلعه تل

همزمان با عید غدیر، پنجمین مرحله نهضت کمک مؤمنانه با توزیع 300 بسته معیشتی در شهر قلعه تل و روستا های حومه اجرا شد.
کد خبر: ۹۲۶۵۵۸۸
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳

سرهنگ پاسدار سید اسلام موسوی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه باغملک گفت به مناسبت عید غدیر و در راستای رزمایش مواسات 300 بسته غذایی بین نیازمندان محلات و روستاهای شناسایی شده در این شهر توزیع می گردد.
سرهنگ پاسدار سید اسلام موسوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت :در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی ، این پنجمین مرحله توزیع بسته های غذایی در این شهر بود که در 4 مرحله قبلی هم جمعاً 3۰۰۰ بسته غذایی بین نیازمندان و افراد محروم شناسایی شده شهر و روستا درقلعه تل توزیع گردیده است.
سرهنگ موسوی تصریح کرد: مردم حسینی و عاشورایی در پرتو غدیر و عاشورا زندگی می کنند و می کوشند حقیقت عاشورا را هم با جهاد و انفاق مالی به میدان بیاورند.
وی، انقلاب اسلامی ایران را تداوم راه غدیر دانست و افزود: مردم به ندای پرچمدار غدیر که ولی امر مسلمین و رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی است در برگزاری این رزمایش لبیک گفتند و کمک های مردمی در قالب نهضت مؤمنانه نشانی از زیبایی های غدیر است.
وی افزود : این بسته ها شامل: برنج ،مرغ ، ماکارونی ، قوطی رب گوجه و قند ، آرد، سویا و ....است که در مناطق حاشیه شهر در بین خانوارهای کم‌درآمد و محروم به‌صورت شبانه توریع شده است.
وی یاد آور شد این بسته ها به همت قرارگاه های تحول محلات تهیه گردیده و توسط قرارگاهها نیز به نفرات شناسایی شده در محلات تحویل میگردد.
موسوی خاطرنشان کرد: سه گام در مرحله دوم رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه پیش بینی شده که دهه امامت و ولایت، دهه اول محرم و دهه آخر صفر می باشد و کمک های جمع آوری شده در این سه نوبت بین نیازمندان توزیع می گردد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها