خبرهای داغ:
فرمانده حوزه حضرت خدیجه (س) همدان در گفت‌وگو با «بسیج» خبر داد

توزیع 300 بسته معیشتی در رزمایش حوزه حضرت خدیجه (س) همدان

فرمانده حوزه حضرت خدیجه (س) همدان از توزیع 300 بسته معیشتی در رزمایش حوزه حضرت خدیجه (س) همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۶۵۶۱۳
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰

توزیع 300 بسته معیشتی در رزمایش حوزه حضرت خدیجه (س) همدانزهرا اکبری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تبریک عید غدیر بیان داشت: به مناسبت دهه امامت و ولایت برنامه‌های متنوعی به همت حوزه حضرت خدیجه (س) همدان برگزار شد.

وی افزود: از جمله این برنامه‌ها می‌توان به اطعام فقرا، نذر فرهنگی، برگزاری مسابقات نقاشی، طراحی پوستر، اینفوگرافیک، نصب پرچم منقش به نام حضرت علی (ع) در بالای هر خانه و پخت شیرینی خانگی اشاره کرد.

فرمانده حوزه حضرت خدیجه (س) همدان عنوان کرد: دیدار با خانواده شهدا، پخت نان رایگان و توزیع بین نیازمندان، ختم  صلوات برای سلامتی امام زمان (عج) و نابودی بیماری کرونا و نشر هشتک در اینستاگرام با عنوان «من علوی‌‌ام» در پایگاه‌ها از دیگر برنامه‌ها بود.

وی با اشاره به فضاسازی مساجد و پایگاه‌ها و نصب بنر مناسبتی درب ورودی مساجد ادامه داد: برپایی کاروان شادی، اهدای بسته‌های معیشتی به نیازمندان و برگزاری نشست‌های بصیرتی در فضای مجازی نیز به همت بسیجیان این پایگاه در این ایام برگزار شد.

فرمانده حوزه حضرت خدیجه (س) همدان با اشاره به برگزاری رزمایش کمک‌های مومنانه گفت: در این رزمایش توزیع ۳۰۰ بسته معیشتی، ۲ هزار پرس غذای گرم، بسته‌های بهداشتی، لباس، کتاب، ۵۰ بسته لوازم التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند و ۴۰۰ جلد کتاب مدرسه غدیر و پخت نان رایگان برای ۱۰۰ خانواده انجام شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار