خبرهای داغ:
خبرنگاران بسیج در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مانه وسملقان تجلیل شدند.
کد خبر: ۹۲۶۵۶۲۸
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج،روز سه شنبه 21مرداد ساعت 8صبح در دفتر فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مانه وسملقان مراسم تجلیل از اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار به عمل آمد.پ

ابتدا مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه حجت الاسلام سجادی در جمع اصحاب رسانه گفت:اصحاب خبر در زمان جنگ که امکانات آنچنانی نبود،با ثبت رشادت رزمندگان ،با امید بخشی به مردم و به ویژه در ایام کرونا که با آگاه کردن شهروندان ،جامعه وهموطنان را به نوعی هدایت کرد.

حجت الاسلام سجادی در ادامه افزود،صداقت بالاترین نقطه اعتمادی است که خبرنگاران باید به آن اتکا کنند و خبرنگاران جزو ولایی ترین اقشار جامعه هستند و اکنون نیز با سلاح قلم نقشه های استکبار جهانی و عوامل آنها را خنثی می کنند.ایجاد امید درمردم یکی از وظایف خبرنگاران است و امید به مردم یکی از ارکان حرفه خبرنگاران است و این مد نظر شما ها باشد چون ناامید کردن مردم یکی از اهداف دشمنان کشورمان است.

در ادامه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سرهنگ سعید وطن دوست در جمع خبرنگاران گفت:. روز خبرنگار فرصتی ارزشمند و گرانبها است، برای پاسداشت مقام شامخ تمامی انسان های فرهیخته که در راه روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه جان خود را تقدیم انقلاب کردند.خبرنگاران به راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه اند. خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند، زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای، مرهون تلاش های شبانه روزی آنهاست.

سرهنگ وطن دوست در ادامه افزود ، پیامبر خدا صلی الله علیه و آله در حدیثی فرموده است: «حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس». از همین روست که می توانیم حق گویی و مطالبه گری حق توسط خبرنگاران عزیز را مجاهدتی عظیم و فداکاری فرهنگی سترگ بنامیم و قدردان آن باشیم. امروز نقش خبر و خبرنگاری در پیشرفت جامعه بر هیچکس پوشیده نیست و به راستی یک خبرنگار می تواند مظهر و سمبل تعهد،آگاهی بخشی، روشنگری، مطالبه گری و…. بوده و با رعایت امانت،انصاف ،صداقت ودغدغه مندی به حل مشکلات جامعه کمک کند،یک خبرنگاربایدصدای رسای مردم و مشعل و راهنمایی برای مسئولین باشد. اینجانب روزخبرنگاررابه همه خبرنگاران عزیزکه امروزدرجنگ نابرابررسانه ای بادنیای غرب مجاهدانه تلاش میکنندتبریک عرض نموده وموفقیت آنهاراازخداوندکریم مسئلت می نمایم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار