خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه سپاه قم:

نقش خبرنگاران ارزشی در مقابله با حربه دشمن غیرقابل انکار است

دشمن از هر حربه‌ای علیه نیرو‌های ارزشی استفاده می‌کند و اینجاست که نقش نیرو‌های ارزشی در مقابله با مکر دشمن پررنگ‌تر می‌شود.
کد خبر: ۹۲۶۵۶۳۳
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۲


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم،ابولفضل بهرامی معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه قم به همراه علی تقوایی و سید حسن حسینی نوده از مسئولین روابط عمومی سپاه استان و تاجیک مسئول بسیج رسانه با مدیران خبرگزاری‌های دفاع مقدس، ایکنا، برنا و پایگاه خبری شهر ۲۰ دیدار و گفت و گو کردند.
 
سرهنگ بهرامی معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه سپاه امام علی ابن ابیطالب علیه السلام قم در این دیدارها بیان داشت: دشمن از هر حربه‌ای علیه نیرو‌های ارزشی استفاده می‌کند و اینجاست که نقش نیرو‌های ارزشی در مقابله با مکر دشمن پررنگ‌تر می‌شود.

وی در ادامه به نقش ویژه سپاه در رسانه، طی چند سال اخیر اشاره نمود و خواستار نشان دادن نیرو‌های ارزشی سپاه و بسیج همانگونه که هست، بی کم و کاست و نه بیشتر گردید و افزود: کار نیرو‌های ارزشی در جامعه هر قدر هم زیاد باشد بدون وجود رسانه نمود پیدا نمی‌کند.
 
گفتنی است معاونت روابط عمومی سپاه قم به مناسبت روز خبرنگار و در راستای تکریم اصحاب رسانه با حضور در جمع خبرنگاران خبرگزاری ها و جراید استان از اصحاب رسانه تقدیر می کند.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات