خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام حسن(ع) قزوین

مطالبه گری بدون محافظه کاری از مهمترین شاخصه های خبرگزاری بسیج است

سرهنگ حیدری گفت: مطالبه گری بدون محافظه کاری از مهمترین شاخصه های خبرگزاری بسیج در کشور و استان است و بسیاری از مشکلات با این مطالبه گری مرتفع می شود.
کد خبر: ۹۲۶۵۶۴۸
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سرهنگ علیرضا حیدری فرمانده سپاه امام حسن(ع) قزوین به همراه حجت الاسلام حسن شجاعی مهر مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن(ع) به مناسبت هفته خبرنگار با مجموعه خبرگزاری بسیج قزوین دیدار کرد.

سرهنگ حیدری با تبریک روز خبرنگار، ضمن اشاره به پویایی رسانه بسیج قزوین بیان کرد: یکی از خبرگزاری های مورد اعتماد مردم که با انصاف، صداقت، درستی بیان، مستند بودن اخبار، انقلابی بودن و مطالبه گری به حق فعالیت می کند، خبرگزاری بسیج است.

وی گفت: این رسانه ضمن مطالبه گری به حق برای مردم، به نوعی امانت‌دار مردم است و رسانه ای است که در تمام عرصه ها می تواند با امیدآفرینی و اعتماد سازی با قوت بیشتری فعالیت نماید.

فرمانده سپاه امام حسن(ع) قزوین اظهار کرد: اعضای خبرگزاری بسیج افرادی معتمد و دغدغه مند رفع مشکلات مردم هستند و مطالبه گری بدون محافظه کاری از مهمترین شاخصه های خبرگزاری بسیج در کشور و استان است و بسیاری از مشکلات با این مطالبه گری مرتفع می شود.

وی عنوان کرد: ما در همه عرصه ها همراه شما هستیم و یکی از مطالبات ما از خبرگزاری بسیج تلاش برای احیای فرهنگ دینی در ماه محرم است. هرچند که این امر یکی از شاخصه های اصلی خبرگزاری بسیج بوده اما کار خبرگزاری ها بسیار مهم است و می تواند افکار عمومی را با خود هماهنگ کند.

سرهنگ حیدری گفت: از ظرفیت ماه محرم برای احیای دین و فرهنگ عاشورایی و ایثار و شهادت استفاده کنید تا با این فرهنگیازی بتوانیم با ضد فرهنگ ها مقابله کنیم.

 

5002

ارسال نظرات
پر بیننده ها