خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن(ع) قزوین

خبرگزاری بسیج، رسانه ای انقلاب و فراجناحی است

حجت الاسلام شجاعی مهر گفت: خبرگزاری بسیج فراتر از جناح عمل کرده و یک خبرگزاری انقلابی است و امیدواریم خبرنگاران این خبرگزاری همچون گذشته و با انگیزه ای مضاعف در ترویج اندیشه های دینی و مذهبی قلم بزنند.
کد خبر: ۹۲۶۵۶۵۳
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سرهنگ علیرضا حیدری فرمانده سپاه امام حسن(ع) قزوین به همراه حجت الاسلام حسن شجاعی مهر مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن(ع) و سیدمجتبی بابایی مسوول روابط عمومی سپاه امام حسن(ع) قزوین به مناسبت هفته خبرنگار با مجموعه خبرگزاری بسیج قزوین دیدار و از تلاش اعضای خبرگزاری بسیج تقدیر کردند.

حجت الاسلام شجاعی مهر در این دیدار بیان کرد: باید یک قرارگاه قوی در حوزه خبررسانی داشته باشیم چرا که با اندیشه و فکر می توان جلو بسیاری از خطرها را گرفت.

وی با اشاره به اهمیت قلم در قرآن گفت: خداوند به قلم قسم یاد کرده و برخی شاخصان قلم، شهید صارمی ها هستند که با خون خود رسالت خود را امضا کردند.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن(ع) اظهار کرد: خبرگزاری بسیج فراتر از جناح عمل کرده و یک خبرگزاری انقلابی است و امیدواریم خبرنگاران این خبرگزاری همچون گذشته و با انگیزه ای مضاعف در ترویج اندیشه های دینی و مذهبی قلم بزنند و اجر شما کمتر از مجاهدت فی سبیل الله نیست.

حجت الاسلام شجاعی مهر گفت: در حوزه های مختلف جوانان نیاز به کسب اطلاعات موثق در باب ترویج اندیشه های دینی و انقلابی دارند.

گفتنی است در پایان از زحمات اعضای خبرگزاری بسیج تقدیر شد.

۱۰۱۰/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها