خبرهای داغ:
به همت حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان صورت گرفت
آروین شیرالی فرزند ابراهیم شیرالی از کارکنان دستگاه حفاری 89 فتح که 10سال سن دارد و دانش آموز سال چهارم ابتدایی است در مسابقات آنلاین بین المللی محاسبات ذهنی (UCMAS) که با حضور شرکت کنندگانی از 80 کشور جهان برگزار شد، مقام دوم را کسب نمود .
کد خبر: ۹۲۶۵۶۷۳
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۹

ابراهیم شیرالی پدر آروین گفت: قرار بود این رقابت ها به میزبانی کشور مالزی برگزار شود که به سبب شیوع ویروس کرونا و درگیر شدن کشورها با آن از طریق اینترنت برنامه ریزی و در روزهای 20 و 21 تیرماه توسط دفتر مالزی انجام شد.
وی افزود: فرزندش دانش آموز دبستان شهید ابراهیمی اهواز است که از ضریب هوشی بالایی برخوردار و به کار با چرتکه بسیار علاقه مند است پیش از این در شهریور سال 97 در مسابقات کشوری رتبه سوم را کسب و دارای چند مقام استانی می باشد و این نخستین درخشش او در مسابقات جهانی است.
شیرالی با بیان اینکه آروین می گوید مقامش را به سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی تقدیم می کند اظهار داشت : در این مسابقات هفت هزار و ۸۰۰ دانش آموز شرکت داشتند که تعداد660 نفر انان ایرانی بودند.
علی سالمی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شرکت ملی حفاری ایران با تشکر از والدین آروین با توجه به تربیت سالم و اسلامی از کار ارزشمندشان در تقدیم این عنوان به سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تقدیر و تشکر نمودند .
گفتنی است در پایان این آیین از این مدال آور و افتخار ایران اسلامی با اهداء لوح و هدیه تجلیل شد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها