خبرهای داغ:
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر خوزستان:
حجت الاسلام رستگار با بیان اینکه استراتژی دشمن در زمان کنونی ناامیدی جامعه است، گفت: استراتژی و راهبرد رهبرانقلاب، امیدواری جامعه است.
کد خبر: ۹۲۶۵۶۷۸
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۰

حجت الاسلام عبدالرضا رستگار، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان، پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از اصحاب رسانه با بیان اینکه رسانه‌ها در دفاع از انقلاب اسلامی و اسلام با حضور در صحنه‌های مختلف یاریگر هستند، گفت: عدم همراهی مردم مهمترین عاملی است که سبب شد ائمه معصومین نتوانند حکومت اسلامی را پایه گذاری کنند، آن کسی که مردم همراهش نشوند به تنهایی نمی‌تواند کاری کند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی (عج) خوزستان با اشاره به اینکه با گذر ۴۱ سال کماکان شعار‌های نخستین انقلاب اسلامی زنده هستند، اظهار داشت: آرمان‌ها و اهداف اولیه انقلاب اسلامی کماکان پابرجا و روز به روز بر اقتدار انقلاب اسلامی افزوده می‌شود حال آنکه پس از رحلت نبی اکرم بلافاصله مردم در سقیفه جمع شده و مسیر انحراف پیدا کردند.

حجت الاسلام رستگار با بیان اینکه بصیرت و همراهی مردم با امام و ولی فقیه زمان خود، عامل بقای انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: عامل اصلی رویگردانی و کناره گیری مردم از ائمه اطهار عدم همراهی مردم می‌باشد که نتیجه بی بصیرتی‌ها است.

وی با بیان اینکه اصحاب رسانه باید بصیرت و همراهی مردم با امام و ولی فقیه زمان خود را تقویت کنند، اضافه کرد: رسانه به سان معجزه، زمان و مکان را به حداقل می‌رساند و می‌تواند از کاه، کوه و از کوه، کاه بسازد؛ از این رو سیاستمداران موفق برخوردار از رسانه‌های موفق هستند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با بیان اینکه خون شهدا پیام‌های خاص خود را دارد، ادامه داد: بنا به گفته رهبری، شهدا می‌گویند که با همه وجود در برابر استکبار ایستادگی کردیم و وعده‌های فریب، تهدید‌ها و مشکلات و گرفتاری از صحنه خارج مان نساخت و جان مان را در راه دین تقدیم کردیم.

حجت الاسلام رستگار با اشاره به اینکه اصحاب رسانه باید پیام شهدا را به گوش مردم برسانند، گفت: بصیرت، شاه بیت سخنان رهبری از سال ۸۸ تاکنون و از ضرورت‌های جامعه است، چنین بصیرتی که امام شناسی و دشمن شناسی را در برمی گیرد باید از سوی رسانه‌ها خوب شناخته شده و خوب به دیگران منتقل شود.

وی با بیان اینکه استراتژی دشمن در زمان کنونی ناامیدی جامعه است، بیان داشت: استراتژی و راهبرد رهبرانقلاب، امیدواری جامعه است، اصحاب رسانه باید ضعف و افول دشمن و اقتدار و داشته هایمان و آینده درخشان انقلاب اسلامی را برای مردم بیان کنند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با بیان اینکه علت اصلی مشکلات داخلی، حاکمیت مدیریت لیبرالی است، خاطرنشان کرد: رسیدن به سر منزل مقصود در گرو مدیریت انقلابی است؛ چرا که با چنین مدیریتی هر جا ورود کردیم، موفقیت به دست آوردیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها