خبرهای داغ:
قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به جایگاه هنر و فرهنگ در زمینه امر به معروف و نهی از منکر، گفت: تقارن هفته امر به معروف و نهی از منکر با هفته دولت می تواند بهترین فرصت برای مطالبه گری در زمینه شکل گیری دولت اسلامی براساس گام دوم انقلاب اسلامی باشد.
کد خبر: ۹۲۶۵۷۲۷
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین نوفرستی قائم مقام نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی در نشست هم اندیشی برنامه های فرهنگی و هنری هفته امر به معروف و نهی از منکر، اظهار کرد: بحث امر به معروف و نهی از منکر یک رسالت الهی برای آحاد جامعه مخصوصا مسئولان و افرادی است که در عرصه تبلیغ فرهنگ، تاثیرگذار هستند.

وی در ادامه گفت: امروز ما به امر تبلیغ به دلیل جایگاه و تاثیرهای آن به عنوان یک رسالت الهی نگاه می‌کنیم .

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به سخنان نماینده ولی فقیه در استان خاطر نشان کرد: انسان به طور معمول از دو سالگی شروع به حرف زدن می کند ولی همین انسان در سن بالا هنوز نمی تواند به درستی با خدای خودش حرف بزند و متناسب با میل افراد جهت خوشایند آنها حرف می‌زند.

حجت الاسلام و المسلمین نوفرستی تصریح کرد: فلسفه قیام امام حسین (علیه السلام) امر به معروف و نهی از منکر بود و حضرت برای حفظ این ارزش از جان و ناموس خود گذشت.

وی با اشاره به اهمیت پیشگیری از گسترش منکرات بیان داشت: ما می توانیم در مسائل فرهنگی با در نظر گرفتن اصل پیشگیری، مانع گسترش رخنه های فرهنگی شویم.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره تأثیرگذاری رسانه و هنر در جامعه، افزود: با توجه به اعلام آمادگی رسانه ملی در جهت پخش و تبلیغ مسائل فرهنگی جریان انقلاب، هنگامی که بتوانیم در تولید محتوا موفق باشیم، قطعا رسانه ملی به میدان خواهد آمد و این امر می‌تواند به مانند یک دانشگاه تاثیر گذار باشد.

حجت الاسلام والمسلمین نوفرستی با اشاره به تقدم امر به معروف نسبت به نهی از منکر در تعالیم دینی، گفت: باید در بحث امر به معروف تلاش بیشتری صورت گیرد.

وی با بیان اینکه جوانی که اهل مسجد و خواندن نماز است به مراتب کمتر دچار آسیب های اجتماعی می‌شود، افزود: اگر اهل نماز هستیم ولی دچار آسیب‌های اجتماعی شده‌ایم معلوم می شود در نیت نماز خلوص نداشته‌ایم.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در پایان گفت: ما تاثیر گذاری فضای مجازی را می توانیم در پوشش خبری شهادت سردار سلیمانی به صورت آشکار مشاهده کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها