خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

امروز بهترین شرایط برای تبیین مکتب ائمه معصومین فراهم است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: جایگاه امیرالمومنین علی(ع) حتی در پیش دشمنان و همه ملت ها موضع عدلی است که همه انبیاء به آن دعوت کرده اند، امروز بهترین شرایط برای تبیین مکتب ائمه معصومین فراهم شده است، زیرا شناسنامه آنها در تاریخ در پیش دوست و دشمن به عنوان یک مسئله حق روشن بوده و هست.
کد خبر: ۹۲۶۵۷۲۸
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، در دیدار با حجت الاسلام کیانی مسئول گروه جهادی - تبلیغی صادقین دانشگاه امام صادق(ع) با اشاره به اینکه خداوند روح عالم بزرگوار آیت الله مهدوی کنی را شاد کند، گفت: امروز اهم مسائل اولویت ‌دار، مسئله تبلیغ و تبیین صحیح است.

حجت الاسلام عبادی افزود: در طول زمان مکتب شرق پُز علمی خود را می داد در حالی که هیچ چیزی در بساط نداشت و بلوک غرب نیز به تمدن خود می نازید در حالی که وحشی ترین انسان های تاریخ بودند، و امروز هر دو مکتب به رسوایی کشیده شده اند زیرا مردم فرصت فکر کردن پیدا کرده اند.

وی عنوان داشت: در چنین مقطعی که مردم جهان از دو مکتب پوشالی شرق و غرب روی برگردانده‌اند، اولویت با تبلیغ و تبیین درست است.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: امروز جهان به صورت یک کف دست درآمده است و نمی توان به صورت جزیره ای زندگی کرد، لذا مسئولیت کل بشر بر دوش هر کسی است که بتواند به هر مقداری که می تواند در روشنگری افراد نقش ایفا کند.

وی بیان داشت: امروز مشتری های شما در کف خیابان های واشنگتن، لندن، برلین و پاریس فریاد سر می دهند و می گویند تا عدالتی نباشد صلحی نخواهد بود.

عبادی خاطرنشان کرد: جایگاه امیرالمومنین علی(ع) حتی در پیش دشمنان و همه ملت ها موضع عدلی است که همه انبیاء به آن دعوت کرده اند، امروز بهترین شرایط برای تبیین مکتب ائمه معصومین فراهم شده است، زیرا شناسنامه آنها در تاریخ در پیش دوست و دشمن به عنوان یک مسئله حق روشن بوده و هست.

وی ادامه داد: حضرت اباعبدالله الحسین(ع) نیز وارث عدالت امام علی(ع) و امام مجتبی(ع) است و در تاریخ خط نشان پایمردی را کشیده است که امروز مردم سراسر دنیا برای حضور در اربعین حسینی راهی کربلا می شوند.

حجت الاسلام عبادی افزود: در روایتی آمده است که " زمانی خواهد آمد که هم بهترین و هم بدترین زمان باشد" و امروز همان زمان وعده داده شده است.

وی یادآور شد: مرحوم آیت الله خزعلی در گذشته و در درس تفسیر خود بیانی دارند که می فرمایند " انتظار ظهور حضرت مهدی(عج) را باید داشت اما هنوز زمان آن فرا نرسیده است زیرا در آن زمان کره زمین دارای یک سری سلسله اعصابی خواهد بود که اگر به کف دست خود نگاه کنید از هر گوشه جهان به صورت لحظه ای می توانید اتفاقات را هم ببینید و هم اطلاع حاصل کنید" و ما امروز در چنین شرایطی هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها