آغاز اردوی میز خدمت جهادی در مناطق عشایری شهرستان مارگون از فردا

دومین اردوی میز خدمت جهادی با حضور معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری و تعدادی از مسولین و کارشناسان ادارات و دستگاه‌های اجرایی خدمات رسان استان 22 و 23 مردادماه 99 در مناطق عشایری شهرستان مارگون حول محورهای خدماتی. بهداشتی. درمانی و واکسیناسیون برگزار می گردد.
کد خبر: ۹۲۶۵۷۲۹
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد, مسئول سازمان بسیج ادارات کهگیلویه و بویراحمد در این باره گفت:در این اردو که کمک به کار آمدی نظام اداری کشور و بهبود وضعیت مردم و کمک به نهضت جهش تولید می باشد خدماتی شامل ویزیت و درمان رایگان 140 خانوار عشایری منطقه ، توزیع 140بسته حمایتی ازجمله در بین خانوارهای عشایری, توزیع 140بسته آموزشی و نوشت افزار بین دانش آموزان منطقه ، توزیع 140 بسته بهداشت در بین خانوارهای عشایری ، معاینه و واکسیناسیون بیش، از 10000 دام و طیور منطقه عشایری ارایه می شود.

سرهنگ پاسدار ارژنگ تند پور ابراز داشت: بهسازی و تعمیر جاده های مناطق عشایری ، مشاوره خانه و خانواده ، مشاوره و بیان احکام و مسائل شرعی ، اعزام تیم تحقیقاتی ، اعزام تیم پیرایش، آقایان و ... از دیگر خدماتی است که در مناطق عشایری مارگون ارایه خواهد شد.

وی افزود: این اردوی جهادی با رعایت پروتکل بهداشتی در دو روز کاری به همکاری و هم افزایی با مدیرکل امور روستایی و شهری استانداری. مدیر کل امور عشایر، مدیر کل دامپزشکی, مدیرکل تعاون روستایی، مدیرکل حمل و نقل و پایانه ها, مدیرکل پشتیبانی امور دام، دانشگاه علوم پزشکی, سازمان جهادکشاورزی، اداره غله, مدیرعامل آب منطقه ای و مدیر حراست بانک صادرات، ستاد بسیج اقشار, سپاه ناحیه عشایری, بسیج دانش آموزی, بسیج جامعه پزشکی و روابط عمومی سپاه فتح برگزار می‌گردد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات